• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Latviešu 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Skatloga vizuālā komunikācija kā zīmola pārdošanas veicināšanas platforma

Thumbnail
View/Open
303-110300-Molla_Katarina_km22077.pdf (2.418Mb)
Author
Molla, Katarīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Latkovska, Inga
Date
2025
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darbs “Skatloga vizuālā komunikācija kā zīmola pārdošanas veicināšanas platforma” pēta, kā zīmoli izmanto skatlogus kā vizuālās komunikācijas instrumentu, kā arī kādus elementus un saturu zīmoli integrē šajā vizuālās komunikācijas veidā, lai piesaistītu potenciālos klientus un veicinātu pārdošanu. Darba teorētiskajā daļā ir aplūkota vizuālā komunikācija, tās elementi, zīmolu komunikācija, kā arī pārdošanas veicināšana. Metodoloģijā apskatītas un izskaidrots izmantotais jauktais pētījuma dizains un izmantotās pētījuma metodes – kvalitatīvā kontentanalīze, aptauja un daļēji strukturētā intervija. Empīriskā daļa ietverti zīmolu H&M, Sinsay, Lindex, Reserved un New Yorker skatlogu kvalitatīvās kontentanalīzes rezultāti, patērētāju aptaujas un daļēji strukturēto interviju rezultāti. Pētījumā secināts, ka skatlogu dizains un tajā iekļautie vizuālās komunikācijas elementi būtiski ietekmē patērētāju uzmanību un veicina pozitīvu vai negatīvu attieksmi pret zīmolu.
 
The aim of the bachelor thesis “Shop window visual communication as a brand promotion platform” explores how brands use shop window displays as a visual communication tool, as well as what elements and content brands integrate into this form of visual communication to attract potential customers and drive sales. The theoretical part of the work deals with visual communication, its elements, brand communication and sales promotion. The methodology discusses and explains the mixed research design used and the research methods used - qualitative contingency analysis, survey and semi-structured interview. The empirical part includes the results of the qualitative counter-analysis of the H&M, Sinsay, Lindex, Reserved and New Yorker windows, the results of the consumer survey and the semi-structured interviews. The study concludes that window design and the visual communication elements it incorporates have a significan.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70570
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [9009]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV