• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Auto jomas influencera Roberta Vītola personīgais zīmols un tā ietekme uz auditorijas apmierinātību un lojalitāti

Thumbnail
View/Open
303-110302-Klimpmanis_Artis_ak21380.pdf (1.519Mb)
Author
Klimpmanis, Artis
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Ardava-Āboliņa, Laura
Date
2025
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba “Auto jomas influencera Roberta Vītola personīgais zīmols un tā ietekme uz auditorijas apmierinātību un lojalitāti” mērķis ir izpētīt auto jomas influencera Roberta Vītola personīgā zīmola veidošanas praksi, komunikācijas specifiku YouTube platformā, kā arī noskaidrot auditorijas novērtējumu par R. Vītola personīgo zīmolu un iesaistes tendences. Mērķa sasniegšanai izvirzīti pieci pētnieciskie jautājumi, kuri analizēti, balstoties uz personīgā zīmola veidošanas teoriju, auditorijas uzvedības modeļiem un lietojuma un apmierinājuma teorijas pieņēmumiem. Empīriskajā daļā izmantota kvantitatīva respondentu aptauja, YouTube satura kontentanalīze un daļēji strukturēta intervija ar Robertu Vītolu. Pētījuma rezultātā atklāta auditorijas uzticības un lojalitātes veidošanās dinamika, identificēti galvenie faktori, kas ietekmē sekotāju iesaisti un izvēli, kā arī izprasta influencera zīmola vērtību nozīme komunikācijā ar auditoriju.Mērķa sasniegšanai izvirzīti pieci pētnieciskie jautājumi, kuri analizēti, balstoties uz personīgā zīmola veidošanas teoriju, auditorijas uzvedības modeļiem un lietojuma un apmierinājuma teorijas pieņēmumiem. Empīriskajā daļā izmantota kvantitatīva respondentu aptauja, YouTube satura kontentanalīze un daļēji strukturēta intervija ar Robertu Vītolu. Pētījuma rezultātā atklāta auditorijas uzticības un lojalitātes veidošanās dinamika, identificēti galvenie faktori, kas ietekmē sekotāju iesaisti un izvēli, kā arī izprasta influencera zīmola vērtību nozīme komunikācijā ar auditoriju.
 
The aim of the bachelor’s thesis “The personal brand of automotive influencer Roberts Vītols and its impact on audience satisfaction and loyalty” is to explore the brand-building practices of automotive influencer Roberts Vītols, the specifics of his communication across YouTube platform, and to evaluate audience perceptions of his personal brand and engagement tendencies. To achieve this aim, five research questions were formulated and analyzed based on personal branding theory, audience behavior models, and the assumptions of the uses and gratifications theory. The empirical part of the study includes a quantitative survey, content analysis of YouTube videos, and a semi-structured interview with Roberts Vītols. The research reveals the dynamics of audience trust and loyalty formation, identifies key factors influencing follower engagement and content selection, and highlights the importance of brand values in influencer–audience communication.To achieve this aim, five research questions were formulated and analyzed based on personal branding theory, audience behavior models, and the assumptions of the uses and gratifications theory. The empirical part of the study includes a quantitative survey, content analysis of YouTube videos, and a semi-structured interview with Roberts Vītols. The research reveals the dynamics of audience trust and loyalty formation, identifies key factors influencing follower engagement and content selection, and highlights the importance of brand values in influencer–audience communication.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70572
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [9009]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV