• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Semiotiskie un naratīvie elementi animācijas filmā "Straume": satura un auditorijas uztveres analīze

Thumbnail
Открыть
303-110308-Volkova_Margarita_mv21098.pdf (4.086Mb)
Автор
Volkova, Margarita
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Skolmeistere, Velta
Дата
2025
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Šajā bakalaura darbā tiek analizēta animācijas filma “Straume”, īpašu uzmanību pievēršot tās naratīvajai struktūrai, simboliem un semiotikai. Teorētiskajā daļā aplūkotas semiotikas un naratīvās analīzes metodes, tostarp Vladimira Propa varoņu funkciju sistēma un klasiskā paradigma, kā arī arī Rolana Bārta detonācijas un konotācijas kodi semiotiskai analīzei. Empīriskajā daļā veikta filmas detalizēta sižeta, tēlu, vizuālo zīmju un skaņas elementu analīze, kā arī gūti aptaujas rezultāti, kas atspoguļo skatītāju uztveri par filmas simbolismu un stāstījumu. Pētījuma mērķis ir atklāt, kā audiovizuālā valoda veido stāstījumu un kā skatītāji to interpretē.
 
This bachelor’s thesis analyzes the animated film “Flow” (Straume), with particular focus on its narrative structure, symbolism, and semiotics. The theoretical part explores methods of semiotic and narrative analysis, including Vladimir Propp’s system of character functions and the classical narrative paradigm, as well as Roland Barthes’ concepts of denotation and connotation for semiotic interpretation. The empirical section includes a detailed analysis of the film’s plot, characters, visual signs, and sound elements, along with survey data reflecting viewers’ perceptions of the film’s symbolism and storytelling. The aim of the research is to uncover how audiovisual language constructs narrative and how the audience interprets it.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70575
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [9009]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV