• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pārmaiņu komunikācija ar studentiem Latvijas Universitātes fakultāšu reorganizācijas procesā: Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultātes piemērs

Thumbnail
Открыть
303-110309-Lamba_Lina_ll22086.pdf (4.595Mb)
Автор
Lamba, Līna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Latkovska, Inga
Дата
2025
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darbā “Pārmaiņu komunikācija ar studentiem Latvijas Universitātes fakultāšu reorganizācijas procesā: Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultātes piemērs” tiek pētīta pārmaiņu komunikācija ar studentiem par fakultāšu reorganizāciju, kā arī tiek vērtēts tas, kā šī pārmaiņu komunikācija ietekmēja studentu izpratni par pārmaiņu mērķi, identitāti un piederības sajūtu jaunajai fakultātei. Bakalaura darba teorētisko daļu veido teorijas par komunikācijas konceptu organizāciju komunikācijā, pārmaiņu vadības teorijas, kā arī identitātes koncepts un tā sasaiste ar piederības sajūtu. Darba empīriskā daļa datu ievākšanai izmantotas trīs pētījumu metodes – aptauja, kvantitatīvā kontentanalīze un daļēji strukturētās intervijas. Pētījumā secināts, ka LU fakultāšu reorganizācijas procesā komunikācijai bija būtiska loma studentu informētības veicināšanā un skaidrības radīšanā par pārmaiņu mērķiem. Studentu identitāte un piederības sajūta netika būtiski ietekmēta, atsevišķi aspekti, piemēram, fakultātes jaunais nosaukums, raisīja zemāku piederības sajūtu. Rezultāti apstiprina, ka pārmaiņu komunikācija ir cieši saistīta gan ar izpratnes veidošanu, gan identitātes pielāgošanas procesiem.
 
The bachelor's thesis “Change Communication with Students During the Process of Faculty Reorganization at the University of Latvia: The Case of the Faculty of Economics and Social Sciences” explores how communication about faculty reorganization was conducted with students, as well as how this communication influenced students understanding of the change objectives, their identity, and their sense of belonging to the new faculty. The theoretical part of the thesis includes theories on communication within organizational contexts, change management theories, and the concept of identity and its connection to the sense of belonging. The empirical part of the study is based on three research methods – a survey, quantitative content analysis, and semi-structured interviews. The study concludes that communication played a crucial role in increasing student awareness and clarity about the objectives of the reorganization process at the University of Latvia. While students' identity and sense of belonging were not significantly affected, certain aspects, such as the new faculty name, contributed to a decreased sense of affiliation. The results confirm that change communication is closely linked to both the development of understanding and the process of identity adjustment.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70576
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [9009]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV