• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mārketinga vēstījuma tekstu ietekmes novērtējums digitālā mārketinga efektivitātes kontekstā.

Thumbnail
Öffnen
303-110411-Avots_Karlis_ka20035.pdf (2.232Mb)
Autor
Avots, Kārlis
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Datum
2025
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt mārketinga vēstījuma tekstu ietekmi digitālā mārketinga efektivitātē, balstoties uz zinātniskās literatūras analīzi, uzņēmuma “iPhonePhotographySchool” digitālā mārketinga komunikācijas stratēģijas analīzi, kā arī eksperta interviju ar šī uzņēmuma dibinātāju Emīlu Pakārkli, kā arī praktiska digitālas pārdošanas lapas piemēra izstrādi uzņēmumam MINDWAVE SIA. Darba ietvaros tika pielietotas starptautiski atzītu autoru J. Edwardsa, R. Brunsona un citu autoru mārketinga tekstu struktūras, kā arī veikts eksperiments – pārdošanas lapas izstrāde Latvijas uzņēmumam, lai pārbaudītu šo metožu praktisko pielietojamību Latvijas tirgū. Pētījuma rezultāti liecina, ka kvalitatīvi izstrādāti mārketinga vēstījuma teksti būtiski uzlabo digitālā mārketinga rezultātus, ja tie tiek atbilstoši pielietoti, bet teorētiskās zināšanas vien nav pietiekamas – nepieciešams tās pielāgot un testēt praksē konkrētā tirgū un auditorijā. Bakalaura darba secinājumi var kalpot kā pamats uzņēmumiem, kuri vēlas uzlabot savu digitālo mārketingu, balstoties uz pārdomātiem, psiholoģiski precīzi pielāgotiem un strukturētiem mārketinga vēstījuma tekstiem. Bakalaura darbs sastāv no 3 nodaļām. Kopējais darba apjoms ir 88 lapaspuse, 1 tabula, 25 attēli, 2 pielikumi un izmantoti 26 literatūras avoti.
 
The aim of the bachelor's thesis is to explore the impact of copywriting on the effectiveness of digital marketing, based on an analysis of scientific literature, a case study of the digital marketing communication strategy of the company iPhonePhotographySchool, an expert interview with the company's founder Emils Pakarklis, as well as the development of a practical digital sales page example for the company MINDWAVE SIA. The research applies internationally recognized copywriting structures by authors such as J. Edwards, R. Brunson, and others. Additionally, a practical experiment—a full sales page for a Latvian business—was conducted to test the real-world applicability of these methods in the local market. The results show that well-crafted copywriting can significantly improve digital marketing performance when applied correctly, but theoretical knowledge alone is not sufficient—strategies must be adapted and tested in practice within specific markets and audiences. The conclusions of this thesis may serve as a foundation for companies looking to improve their digital marketing by developing well-considered, psychologically precise, and strategically structured copywriting. The bachelor’s thesis consists of 3 chapters. The total length of the thesis is 89 pages, including 1 table, 25 figures, 2 appendices, and 26 referenced sources.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70595
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [9009]

Verwandte Dokumente

Anzeige der Dokumente mit ähnlichem Titel, Autor, Urheber und Thema.

  • Mārketinga specifika kultūras nozarē uz VSIA „Latvijas Nacionālais teātris” mārketinga komunikāciju analīzes pamata. 

    Andrejeva, Jolanta (Latvijas Universitāte, 2012)
    Maģistra darbā tiek analizēta mārketinga specifika kultūras nozarē. Pētījuma mērķis ir izpētīt klientu apmierinātību ar kultūras organizācijas mārketinga komunikāciju līdzekļu izmantošanu, noskaidrojot, cik efektīvi tie ...
  • Moderno mārketinga komunikāciju līdzekļu izmantošanas nozīme uzņēmumu mārketinga komunikācijas attīstībā Latvijā 

    Ločmelis, Deniss (Latvijas Universitāte, 2011)
    Uzņēmumiem acīmredzami pasliktinās komunikācija ar klientu, taču vai tas notiek tamdēļ, ka sabiedrībā sāk mainīties tieši informācijas tehnoloģiju un citu mediju lietošanas tendences un uzņēmumu mārketinga komunikācijas ...
  • Mārketinga plānošana autotirdzniecības uzņēmumā un SIA „Motors Latvia” mārketinga darbība 

    Skulte, Artis (Latvijas Universitāte, 2009)
    Bakalaura darba nosaukums ir „Mārketinga plānošana auto tirdzniecības uzņēmumā un SIA „Motors Latvia” mārketinga darbība”. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt mārketinga mix elementu pielietojumu uzņēmumā SIA „Motors Latvia”, ...

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV