• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Latviešu 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Digitālā mārketinga komunikācija "Orkla Latvija" ekonomiskās vides izmaiņu apstākļos

Thumbnail
View/Open
303-110758-Bremze_Alise_ab19158.pdf (23.32Mb)
Author
Bremze, Alise
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Medne, Ilze
Date
2025
Metadata
Show full item record
Abstract
Maģistra darba tēma ir “Digitālā mārketinga komunikācija “Orkla Latvija” ekonomiskās vides izmaiņu apstākļos”. Darba mērķis ir, pamatojoties uz digitālā mārketinga komunikācijas teorijas atziņām, ekspertu intervijām un uzņēmuma "Orkla Latvija" klientu aptaujas rezultātiem, izpētīt un novērtēt uzņēmuma "Orkla Latvija" digitālā mārketinga komunikāciju ietekmi uz patērētāja rīcību un izstrādāt priekšlikumus digitālā mārketinga komunikācijas pilnveidošanai. Lai sasniegtu darba mērķi, autore izvirzīja vairākus darba uzdevumus, kas saistīti ar digitālā mārketinga komunikācijas teorētisko aspektu izpēti, četru uzņēmuma “Orkla Latvija” zīmolu digitālā mārketinga komunikācijas novērtējumu ekonomiskās vides izmaiņu apstākļos un pētījumu par digitālā mārketinga komunikācijas pilnveides iespējām, uz pētījumā iegūtajiem datiem, izdarot secinājumus un sniedzot priekšlikumus. Darba struktūru veido trīs nodaļas, secinājumi, priekšlikumi, izmantotās literatūras saraksts un pielikumi. Maģistra darbs kopējais apjoms ir 113 lapaspuses, 8 tabulas, 20 attēli, 23 pielikumi, pētījuma veikšanai izmantoti 86 literatūras avoti.
 
The topic of the Master’s thesis is “Digital Marketing Communication of Orkla Latvia under Changing Economic Conditions.” The aim of the thesis is to explore and evaluate the impact of Orkla Latvia’s digital marketing communication on consumer behavior, based on insights from digital marketing communication theory, expert interviews, and a customer survey, and to develop proposals for improving the company’s digital marketing communication. To achieve the aim of the thesis, the author set several tasks related to the theoretical exploration of digital marketing communication, the evaluation of digital communication strategies of four Orkla Latvija brands in the context of economic changes, and a study on potential improvements based on the collected data, leading to conclusions and proposals. The thesis is structured into three chapters, followed by conclusions, proposals, a list of references, and appendices. The total volume of the thesis is 113 pages, 8 tables, 20 figures, 23 appendices, and 86 sources of literature were used to conduct the research.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70611
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [9009]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV