• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vārdu krājuma bagātināšana pirkstiņrotaļās 2. pirmsskolas izglītības posmā

Thumbnail
Открыть
299-108231-Nikiforova_Karina_kn23003.pdf (707.0Kb)
Автор
Ņikiforova, Karina
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Eglīte, Inese
Дата
2025
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Kvalifikācijas darba tēma: Vārdu krājuma bagātināšana pirkstiņrotaļās 2. pirmsskolas izglītības posmā. Darba autore: Karina Ņikiforova Pētījuma mērķis: izpētīt un praktiski pārbaudīt pirkstiņrotaļu ietekmi uz vārdu krājuma attīstību. Pētījuma saturs: Pētījums tika veikts ar 12 3-4 gadu veciem bērniem Rīgas X pirmsskolā. Pētījums ilga 4 nedēļas, kuru ietvaros audzēkņiem tika piedāvātas dažādas pirkstiņrotaļas, kuru mērķis bija paplašināt bērnu vārdu krājumu. Tika izstrādāti pētījuma novērtēšanas kritēriji, saskaņā ar kuriem tika novērtēts bērnu rezultāts. Rezultāti: Pēc pirkstiņrotaļām var redzēt ievērojamu progresu visos izvērtētājos kritērijos. It īpaši vārdu krājuma un teikumu veidošanā. Bērni sāka aktīvāk iesaistīties, atkārtot vārdus, veidot teikumus gan patstāvīgi, gan ar nelielu pedagoga palīdzību. Tomēr daļa bērnu, neskatoties uz progresu, joprojām palika atkarīga no pedagoga atbalsta un palīdzības, kā arī neizmantoja jaunus vārdus patstāvīgi vai pirkstiņrotaļu un citu rotaļu laikā. Tas liecina par to, ka šādiem bērniem ir nepieciešams individuāls atbalsts. Kvalifikācijas darbs sastāv no 36 lpp. Tas ietver 2 attēlus, 6 tabulas. Tā tapšanā tika izmantoti 30 literatūras avoti.
 
Title of Qualification Paper: Vocabulary Enrichment through Finger Plays in the Second Stage of Preschool Education Author: Karina Ņikiforova Research Aim: To study and practically evaluate the impact of finger plays on vocabulary development. Research Content: The study was conducted with 12 children aged 3–4 years at Riga X Preschool. It lasted for four weeks, during which various finger plays were introduced to the children with the aim of expanding their vocabulary. Evaluation criteria were developed to assess the children's progress. Results: After engaging in finger plays, significant progress was observed across all evaluation criteria, especially in vocabulary development and sentence formation. The children began to participate more actively, repeat words, and form sentences both independently and with minimal assistance from the teacher. However, despite the progress, some children still relied on teacher support and did not use new words independently during finger plays or other play activities. This indicates the need for individualized support for such children. The qualification paper consists of 36 pages, including 2 images and 6 tables. A total of 30 literary sources were used in its preparation.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70667
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV