• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Kustību rotaļas kā līdzeklis valodas attīstības veicināšanai bērniem 4-5 gadu vecumā

Thumbnail
Открыть
299-108338-Leite-Barsuka_Samanta_sl23002.pdf (699.2Kb)
Автор
Leite-Barsuka, Samanta
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Galeniece, Ilze
Дата
2025
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Autore: Samanta Leite-Barsuka Kvalifikācijas darba tēma: Kustību rotaļas kā līdzeklis valodas attīstības veicināšanai bērniem 4–5 gadu vecumā. Pētījuma darba vadītāja: Mg. Edu. Ilze Galeniece. Darba mērķis ir izpētīt, kā kustību rotaļas ietekmē bērnu valodas attīstību vecumā no četriem līdz pieciem gadiem. Teorētiskajā daļā aplūkotas bērna valodas attīstības īpatnības, kustību rotaļu nozīme pirmsskolas vecuma bērniem, kā arī analizētas pedagoģiskās un psiholoģiskās atziņas par šo jomu. Empīriskajā daļā, izmantojot novērošanu un pedagogu anketēšanu, analizētas 13 bērnu valodas prasmes. Pētījuma rezultāti apliecina, ka kustību rotaļas sekmē bērnu komunikācijas prasmes, stāstīt prasmi un fonoloģisko apziņu. Darba apjoms – 33 lpp., 3 tabulas, 7 attēli, 3 pielikumi, 34 literatūras avoti.
 
Author: Samanta Leite-Barsuka. Title of the qualification paper: Movement Activities as a Means of Fostering Language Development in Children Aged 4–5 Years Supervisor: Mg. Edu. Ilze Galeniece The aim of the study is to explore how movement games influence the language development of children aged four to five. The theoretical part examines the specific features of language development in early childhood, the role of movement games for preschool-aged children, as well as relevant pedagogical and psychological insights in this field. The empirical part, based on observation and a teacher questionnaire, examines the language skills of 13 children. The research findings confirm that movement activities promote children's communication skills, storytelling abilities, and phonological awareness. The paper comprises 33 pages, includes 3 tables, 7 figures, 3 appendix, and 34 bibliographic sources.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70686
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV