Dokumentu viltošana
Автор
Gafiņeca, Lida
Co-author
Latvijas Universitāte. Juridiskā fakultāte
Advisor
Hamkova, Diāna
Дата
2011Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba izstrādes gaitā autore izpētīja dokumentu un personu apliecinošu dokumentu jēdzienus, dokumentu viltošanu to krimināltiesisko regulējumu, tā vēsturisko attīstību Latvijas teritorijā, un, salīdzināja atbildību par dokumentu viltošanu Latvijā un pasaulē. Autore veica Krimināllikuma 275.panta analīzi, sakarā ar augstāk minēto, konstatēja problēmas saistībā ar to izvirzīja priekšlikumus.
Bakalaura darba mērķis bija analizēt personu apliecinošu dokumentu viltošanas krimināltiesisko regulējumu, lai konstatētu problēmas un rastu to risinājumus. Autore uzskata, ka mērķis ir sasniegts.
Lai sasniegtu mērķi, autore sev izvirzīja sekojošus uzdevumus: veikt juridisko aktu un literatūras atlasi un analīzi, kā arī analizēt un salīdzināt periodiku un kompetentu personu viedokļus. Autore pielietoja šādas pētniecības metodes: salīdzinošo, analītisko, vēsturisko, kā arī indukcijas un dedukcijas, bet normas autoru interpretācijā autore izmantoja sistemātisko pieeju. Bachelor's work during the development of the author studied the document and
identity card concepts, document fraud criminal law framework of historical development of
the Latvian territory, and compared the framework document fraud criminal Latvian and the
world. The research was carried out during the author of the Criminal 275.panta analysis
found problems in connection with the proposals put forward.
Bachelor's job was to analyze the personal identification document fraud criminal law
framework to clarify the challenges and find solutions to them. The author believes that the
goal has been reached.
To achieve the goal the author has set itself the tasks. Task was to resolve the legal
and literary selection, and analysis, as well as to analyze and compare the periodicals and the
Internet published by competent person views. There are following research methods:
comparative, analytical, historical, as well as induction and deduction, but the interpretation
of the provision authors uses the systemic approach.