Ķermeņa kustības attēlojuma izpēte Alberto Džakometi skulptūrās vizuālās mākslas stundās 4.klasē
Author
Skalbe, Sanita
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Irbe, Ingrīda
Date
2025Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba “Ķermeņa kustības attēlojuma izpēte Alberto Džakometi skulptūrās vizuālās mākslas stundās 4. klasē” mērķis ir izpētīt un izzināt kustības attēlojumu A.Džakometi skulptūrās un tā pielietojuma iespējas vizuālās mākslas stundās 4. klasē. Lai mērķi sasniegtu, autore veic vairākus uzdevumus, kuru ietvaros pēta un apraksta A. Džakometi dzīvesgājumu, daiļradi un skulptūrās izmantotos mākslinieciskās izteiksmes līdzekļus, veic vizuālās mākslas standarta un programmas parauga izpēti. Autore diplomdarbā pēta 4. klases skolēnu vecumposma īpatnības, izstrādā, aprobē un realizē uzdevumu kopu, kā arī analizē pedagoģiskajā praksē iztrādātos uzdevumus un to rezultātus. Pielikumā ir iekļauti uzskates materiāli ar mākslinieka darbu reprodukcijām, tematiskais plāns, vērtējumu tabulas un skolēnu darbu attēli. The aim of the diploma thesis "Investigation of the representation of body movement in the sculptures of Alberto Giacometti in visual art lessons in the 4th grade" is to investigate and explore the representation of movement in the sculptures of A. Giacometti and the possibilities of its application in the lessons of visual art in the 4th grade. In order to achieve the goal, the author carries out several tasks, within the framework of which she studies and describes A. Giacometti's life course, works of art and the means of artistic expression used in sculptures, conducts a study of the visual art standard and sample program, studies the peculiarities of the age stage of the 4th grade students, develops, approves and implements a set of tasks, as well as analyzes the tasks developed in pedagogical practice and their results. The appendix includes visual materials with reproductions of the artist's works, thematic plan, charts with grades and pictures of students' works.