• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Dramatizācija rotaļa kā empātijas sekmētāja 5-6 gadus veciem bērniem

Thumbnail
Открыть
299-108968-Libiete-Dubrovska_Dace_dl23003.pdf (1.346Mb)
Автор
Lībiete-Dubrovska, Dace
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Šūmane, Ilze
Дата
2025
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darba nosaukums: Dramatizācija rotaļa kā empātijas sekmētāja 5-6 gadus veciem bērniem Pētījuma mērķis: pētīt, kā dramatizācijas rotaļas ietekmē empātijas attīstību 5–6 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē. Pētījuma jautājums: Vai regulāra, mērķtiecīgi organizēta dramatizācijas rotaļu iekļaušana pirmsskolas izglītības procesā veicina 5–6 gadus vecu bērnu empātiju? Teorētiskajā daļā tiks sniegts empātijas teorētiskais skaidrojums kā arī aplūkota dramatizācijas rotaļas būtība, tās ietekme uz bērna attīstību. Praktiskais pētījums tika īstenots Trikātas pamatskolas vecākajā pirmsskolas grupā “X”, piedaloties 12 bērniem. Darba apjoms: 40 lappuses, 3 tabulas, 6 attēli, 7 pielikumi un 35 literatūras avoti.
 
The title of the research: Dramatic play as tool for development of empathy in 5-6 years old children. The aim of the research: to study how dramatic play affects the development of empathy of 5-6 years old children in pre-school educational institution. Research question: Does a regular, purposefully organized integration of dramatic play in the pre-school education process enhance the development of empathy of 5-6 years old children? The theoretical part of the research provides a theoretical discussion on empathy and reviews the essence of dramatic play, its effects on child’s development. The practical part of the research is carried out in the oldest pre-school age group “X” in Trikata Primary School, the number of participants – 12 children. The wolume of the work consists of 40 pages, 3 tables, 6 images, 7 anexes and 35 literature sources.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70851
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV