• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sasniedzamo rezultātu un atgriezeniskās saites nozīme 5. klases skolēnu pašregulētās mācīšanās attīstībā matemātikā

Thumbnail
Открыть
299-108991-Sproge_Natalija_ns24018.pdf (1.851Mb)
Автор
Sproģe, Natālija
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Kumerdanka, Aira
Дата
2025
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Diplomdarbā analizēts, kā mērķtiecīgi formulēti sasniedzamie rezultāti un efektīva atgriezeniskā saite veicina 5. klases skolēnu pašregulētās mācīšanās prasmju attīstību matemātikas mācību procesā. Pētījumā izmantotas kvalitatīvās metodes: pedagoģiskā novērošana, dokumentu analīze un skolēnu darbu izvērtēšana. Pedagoģiskā darbība tika organizēta trīs posmos, uzsverot skolēnu iesaisti sasniedzamā rezultāta izpratnē un pašvērtējumā. Datu analīze atklāj, ka skaidri mācību mērķi un jēgpilna atgriezeniskā saite veicina skolēnu izpratni par mācību procesu un attīsta prasmi patstāvīgi plānot, uzraudzīt un izvērtēt savu mācīšanos.
 
The thesis analyzes how purposefully formulated achievable results and effective feedback promotes the development of self-regulated learning skills in the mathematics learning process of 5th grade students. The study used qualitative methods: pedagogical observation, document analysis and evaluation of students' work. Pedagogical activity was organized in three stages, emphasizing the involvement of students in understanding the achievable result and self-assessment. Data analysis reveals that clear learning objectives and meaningful feedback promote students' understanding of the learning process and develop the ability to independently plan, monitor and evaluate their own learning.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70859
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV