• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Konfliktu risināšanas prasmju attīstīšana pirmsskolas 3. posmā ( 5 -  7 gadi)

Thumbnail
Открыть
299-109021-Krovalka_Diana_dk21115.pdf (2.014Mb)
Автор
Krovalka, Diāna
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Stangaine, Inga
Дата
2025
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darba autore: Diāna Krovalka. Bakalaura darba temats: ‘’Konfliktu risināšanas prasmju attīstīšana pirmsskolas 3. posmā ( 5 - 7 gadi)’’. Bakalaura darba mērķis ir teorētiski pētīt un empīriski pamatot bērnu konfliktu risināšanas prasmju attīstības sekmēšanu caur rotaļnodarbībām. Lai bakalaura darba mērķis tiktu sasniegts, autore izstrādāja bakalaura darba teorētisko daļu un empīrisko daļu. Teorētiskajā daļā autore aprakstīja 5 – 7 gadus vecu bērnu psiholoģisko raksturojumu, konfliktu veidus, veidošanās cēloņus un risināšanas stratēģijas. Empīriskajā daļā tika veikta intervija ar intervijā iesaistīto bērnu skolotāju. Darba autore veica empīrisko pētījumu, kura laikā tika izstrādāti bērnu konfliktu risināšanas prasmju kritēriji, vērtētas bērnu prasmes pirms pedagoģiskā procesa. Pētījumā tika izstrādātas un novadītas 4 rotaļnodarbības, kuru galvenais mērķis bija sekmēt bērnu konfliktu risināšanas prasmju attīstīšanu. Pētījuma beigās tika veikta atkārtota bērnu prasmju vērtēšana un salīdzinājums, salīdzinot sākotnējo bērnu izvērtējumu ar pētījuma beigās veikto izvērtējumu. Empīriskajā daļā apstiprinājās pētījumā sākumā izvirzītā hipotēze, ka bērnu konfliktu risināšanas prasmes tiks attīstītas, ja pedagoģiskajā procesā tiks iekļauta praktiska darbība, proti, spēles, praktiski uzdevumi, rotaļas. Bakalaura darba apjoms ir 48 lpp., darbā iekļauti 16. attēli, 8. tabulas, 7. pielikumi. Izmantoti 39. literatūras avoti. Atslēgas vārdi: Konflikts, konfliktu veidi, konfliktu veidošanās cēloņi, konfliktu risināšanas stratēģijas, pirmsskolas vecuma bērnu attīstība.
 
Author of the thesis: Diana Krovalka. Bachelor's thesis topic: Developing Conflict Resolution Skills in Preschool Stage 3 (Ages 5-7) ''. Aim of the bachelor's thesis: Theoretically study and empirically substantiate the promotion of the development of conflict resolution skills through play activities. In order to achieve the goal of the bachelor's thesis, the author developed the theoretical part and the empirical part of the bachelor's thesis. In the theoretical part, the author described the psychological characteristics of 5-7 year old children, types of conflicts, causes of formation and resolution strategies. In the empirical part, an interview was conducted with the teacher of the children involved in the interview. The author of the work conducted an empirical study, during which criteria for children's conflict resolution skills were developed, children's skills were assessed before the pedagogical process. In the study, 4 play activities were developed and conducted, the main goal of which was to promote the development of children's conflict resolution skills. At the end of the study, a repeated assessment and comparison of children's skills was carried out, comparing the initial assessment of children with the assessment carried out at the end of the study. The empirical part confirmed the hypothesis put forward at the beginning of the study that children's conflict resolution skills will be developed if practical activities are included in the pedagogical process, namely games, practical tasks, and play. The volume of the bachelor's thesis is 48 pages, 16 images, 8 tables, 7 appendices. 39 literary sources were used. Keywords: Conflict, types of conflicts, causes of conflict formation, conflict resolution strategies, development of preschool children.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70871
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV