• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Izlaušanās spēles skolēnu vārdu krājuma attīstībai angļu valodas stundās 5. klasē

Thumbnail
Открыть
299-110207-Bednika_Snezana_sb21127.pdf (6.370Mb)
Автор
Bedņika, Sņežana
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Auziņa, Anita
Дата
2025
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt, kā izlaušanās spēles palīdz attīstīt vārdu krājumu angļu valodas stundās 5. klasē, ņemot vērā esošo izglītības standartu un nepieciešamību attīstīt ne tikai svešvalodas prasmes, bet arī caurviju prasmes. Lai izpētītu, kā izlaušanās spēles var veicināt skolēnu vārdu krājuma zināšanas, tika veikts gadījuma pētījums. Lai noskaidrotu skolēnu attieksmi pret vārdu krājuma apguvi un izlaušanās spēļu izmantošanu angļu valodas stundās, tika izmantota anketa. Četras angļu valodas stundas ar izlaušanās spēlēm tika novadītas, lai iepazīstinātu un praktizētu jauno leksiku. Skolēnu progresa novērtēšanai tika izmantoti pārbaudes darbi mācību procesa sākumā un beigās, kuros tika iekļauti apgūstamie vārdi. Pētījuma rezultāti liecina, ka izlaušanās spēles ir efektīva metode vārdu krājuma mācīšanai skolēniem, taču tās ir sarežģītas mācību procesa plānošanai un organizēšanai. Ņemot vērā iegūtos rezultātus, bakalaura darbs var būt noderīgs angļu valodas skolotājiem, kuri svešvalodu mācīšanā izmanto un iesaista spēles elementus.
 
The aim of the Bachelor’s Thesis is to explore how breakout games help to develop vocabulary in English lessons of Grade 5 in the context of current education curriculum and the need to develop not only foreign language skills but also transversal skills. A case study was carried out to research how breakout games can facilitate learners’ vocabulary knowledge in English. A questionnaire was used to explore students’ attitude toward vocabulary learning and the use of breakout games in English lessons. Four English lessons with breakout games were conducted to introduce and practise vocabulary. To assess students’ progress pre-test and post-test with the target vocabulary were used. The findings of research indicate that breakout games are effective method for teaching vocabulary to young learners but challenging in terms of planning and organisation of the learning process. Considering the gained results, the Bachelor’s Thesis can be useful for English language teachers who prefer gamified foreign language teaching.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70975
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV