Kombinētā mācīšanās 8.klases ķīmijas satura apguvē
Author
Grīnbergs, Niks
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Namsone, Dace
Date
2025Metadata
Show full item recordAbstract
Kombinētā mācīšanās 8. klases ķīmijas satura apguvē. Niks Grīnbergs, bakalaura darba vadītāji – Dr. paed. Dace Namsone, Ph. D. Kārlis Greitāns. Bakalaura darbs, 61 lappuses, 29 attēli, 6 tabulas, 64 literatūras avoti, 10 pielikumi. Darbs veikts latviešu valodā. Pētījuma mērķis ir noskaidrot kombinētās mācīšanās iespējas 8.klases ķīmijas satura apguvē. Pētījumā analizēta un apkopota zinātniskā literatūra par kombinēto mācīšanos, kombinētās mācīšanās modeļiem un digitālajiem rīkiem kurus ir iespējams izmantot 8. klases ķīmijas satura apguvē, kā arī kombinētās mācīšanās ieguvumi un ierobežojumi. Izveidoti mācību materiāli kombinētās mācīšanās aprobācijai ķīmijā 8. klasei. Pētījumā tika secināts, ka kombinētās mācīšanās iespējas ietekmē dažādu mācību tematu sasniedzamie rezultāti un veiksmīgi tika aprobēti trīs kombinētā mācīšanās modeļi – apvērstās mācīšanās, individuālās rotācijas un elastīgais mācību modelis. Blended Learning in Grade 8 Chemistry Content Acquisition. Niks Grīnbergs, Bachelor’s Thesis Supervisors – Dr. Paed. Dace Namsone, Ph. D. Kārlis Greitāns. Bachelor’s thesis, 61 pages, 29 figures, 6 tables, 64 literature sources, 10 appendices. Work was done in the Latvian language. The aim of the study is to explore the possibilities of blended learning in the acquisition of 8th-grade chemistry content. The research includes an analysis and summary of scientific literature on blended learning, blended learning models, and digital tools that can be used in teaching 8th grade chemistry, as well as the benefits and limitations of blended learning. In addition, educational materials were developed for the implementation of blended learning in 8th-grade chemistry. The findings indicate that the applicability of blended learning is influenced by the intended learning outcomes of various curriculum topics. Three blended learning models were successfully piloted: flipped learning, individual rotation, and the flex model.