• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Kombinētā mācīšanās 8.klases ķīmijas satura apguvē

Thumbnail
Открыть
299-110498-Grinbergs_Niks_ng21037.pdf (3.080Mb)
Автор
Grīnbergs, Niks
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Namsone, Dace
Дата
2025
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Kombinētā mācīšanās 8. klases ķīmijas satura apguvē. Niks Grīnbergs, bakalaura darba vadītāji – Dr. paed. Dace Namsone, Ph. D. Kārlis Greitāns. Bakalaura darbs, 61 lappuses, 29 attēli, 6 tabulas, 64 literatūras avoti, 10 pielikumi. Darbs veikts latviešu valodā. Pētījuma mērķis ir noskaidrot kombinētās mācīšanās iespējas 8.klases ķīmijas satura apguvē. Pētījumā analizēta un apkopota zinātniskā literatūra par kombinēto mācīšanos, kombinētās mācīšanās modeļiem un digitālajiem rīkiem kurus ir iespējams izmantot 8. klases ķīmijas satura apguvē, kā arī kombinētās mācīšanās ieguvumi un ierobežojumi. Izveidoti mācību materiāli kombinētās mācīšanās aprobācijai ķīmijā 8. klasei. Pētījumā tika secināts, ka kombinētās mācīšanās iespējas ietekmē dažādu mācību tematu sasniedzamie rezultāti un veiksmīgi tika aprobēti trīs kombinētā mācīšanās modeļi – apvērstās mācīšanās, individuālās rotācijas un elastīgais mācību modelis.
 
Blended Learning in Grade 8 Chemistry Content Acquisition. Niks Grīnbergs, Bachelor’s Thesis Supervisors – Dr. Paed. Dace Namsone, Ph. D. Kārlis Greitāns. Bachelor’s thesis, 61 pages, 29 figures, 6 tables, 64 literature sources, 10 appendices. Work was done in the Latvian language. The aim of the study is to explore the possibilities of blended learning in the acquisition of 8th-grade chemistry content. The research includes an analysis and summary of scientific literature on blended learning, blended learning models, and digital tools that can be used in teaching 8th grade chemistry, as well as the benefits and limitations of blended learning. In addition, educational materials were developed for the implementation of blended learning in 8th-grade chemistry. The findings indicate that the applicability of blended learning is influenced by the intended learning outcomes of various curriculum topics. Three blended learning models were successfully piloted: flipped learning, individual rotation, and the flex model.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/71021
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV