• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Attīstošā biblioterapija 10.klases skolēnu kognitīvās iesaistīšanās veicināšanai angļu valodas stundās

Thumbnail
Öffnen
299-110543-Mankus_Alise_am21181.pdf (4.368Mb)
Autor
Mankus, Alise
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Kalniņa, Sandra
Datum
2025
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Pusaudžu vecums ir periods, kurā kognitīvā iesaiste skolā mēdz samazināties, bieži emocionālu un attīstības grūtību dēļ. Risinot šīs problēmas, izmantojot atbilstošu literatūru, šis bakalaura darbs pēta, kā attīstošā biblioterapija var veicināt 10. klases skolēnu kognitīvo iesaisti angļu valodas stundās. Gadījuma izpēte tika veikta, īstenojot sešas attīstošās biblioterapijas stundas. Trīs datu vākšanas metodes tika izmantotas, lai mērītu izmaiņas iesaistē: anketa, pirms un pēc iejaukšanās pašnovērtējuma aptauja un situatīvās kognitīvās iesaistes mērījums. Tika atklāts, ka attīstošā biblioterapija veicināja skolēnu pašregulācijas prasmes, un puse dalībnieku uzrādīja arī pakāpenisku situatīvās kognitīvās iesaistes pieaugumu četru biblioterapijas posmu laikā. Skolēni parādīja labāku spēju plānot, uzraudzīt un izvirzīt mācību mērķus angļu valodas klasē.
 
Adolescence is a period during which cognitive engagement in school tends to decline, often due to emotional and developmental challenges. By addressing these burdens through relevant literature, this Bachelor's thesis explores how developmental bibliotherapy can foster Grade 10 students' cognitive engagement in English language lessons. A case study was carried out implementing six developmental bibliotherapy lessons. Three data collection methods were used to measure changes in engagement: a questionnaire, a pre- and post-intervention self-report survey, and a situational cognitive engagement measure. It was found that developmental bibliotherapy fostered students’ self-regulation, with half of the participants also showing a gradual rise in situational cognitive engagement across four bibliotherapy stages. Students revealed greater capacity to plan, monitor, and set goals in the English language class.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/71032
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV