Geogebras integrēšana 7.klases matemātikas stundās satura izpratnes veicināšanai
Автор
Vatuļina, Kecija
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
France, Ilze
Дата
2025Metadata
Показать полную информациюАннотации
Tehnoloģiju loma izglītībā pieaug, taču tās efektivitātei nepieciešami pamatoti pierādījumi. Bakalaura darba mērķis ir izvērtēt GeoGebras ietekmi uz skolēnu izpratnes veidošanos matemātikā. Tika izstrādātas digitālās darba lapas ar uzsvaru uz sakarību atklāšanu vietnē GeoGebra viena temata ietvaros. Iegūti kvalitatīvi (stundu transkripcijas, skolēnu risinātie uzdevumi, refleksijas) un kvantitatīvi (pārbaudes darbu rezultāti) dati. Dati tika apstrādāti programmā Microsoft Excel, izmantojot datu grupēšanu biežuma tabulās, korelācijas koeficienta, Fišera un T-testa aprēķināšanu. Iegūtie rezultāti liecina, ka GeoGebras integrēšana mācību stundās veicina izpratnes veidošanos. Turpmākai izpētei ieteicams paplašināt pētījumu dažādās klašu grupās un tematos. The role of technology in education is increasing, yet its effectiveness requires evidence. The aim of this bachelor’s thesis is to evaluate the impact of GeoGebra on the development of students’ mathematical understanding. Digital worksheets focusing on discovering patterns were created in GeoGebra within a single topic. Both qualitative (lesson transcripts, student work, reflections) and quantitative data (test results) were collected. The data were analyzed in Microsoft Excel using frequency tables, correlation coefficient, Fisher’s exact test, and t-tests. The findings indicate that integrating GeoGebra into lessons fosters deeper conceptual understanding. Further research is recommended across different grade levels and topics.