• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

“Class Dojo” platforma tehnoloģiju bagātinātu angļu valodas stundu plānošanai 10. klasē

Thumbnail
View/Open
299-110598-Kurusova_Diana_dk20087.pdf (2.420Mb)
Author
Kurusova, Diana
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Stavicka, Anna
Date
2025
Metadata
Show full item record
Abstract
Starp daudzajām digitālajām platformām, kas izstrādātas, lai uzlabotu mācīšanas un mācīšanās procesu, «Class Dojo» ir kļuvusi par plaši izmantotu rīku klases komunikācijas veicināšanai, uzvedības pārvaldībai un skolēnu iesaistei. Sākotnēji tā tika izstrādāta kā uzvedības izsekošanas atbalsta rīks, bet laika gaitā «Class Dojo» ir attīstījusies par visaptverošu platformu tehnoloģijām bagātinātu stundu plānošanai un vadīšanai, veidojot interaktīvu un uz skolēnu centrētu mācību vidi. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt, kā «Class Dojo» platformu var izmantot, plānojot ar tehnoloģijām bagātinātas angļu valodas stundas 10. klases skolēniem. Tika veikta gadījuma izpēte, lai noskaidrotu, kā «Class Dojo» platformu var efektīvi izmantot, plānojot ar tehnoloģijām bagātinātas angļu valodas stundas 10. klasei, kā arī kādi ir šīs platformas izmantošanas ieguvumi un izaicinājumi vidusskolas angļu valodas stundās. Tika novadītas desmit angļu valodas stundas, kurās tika integrēta «Class Dojo» platforma. Intervija kā pirmā datu vākšanas metode tika izmantota, lai izprastu divu skolotāju plānošanas stratēģijas un mācību mērķus, izmantojot «Class Dojo» platformu, veidojot ar tehnoloģijām bagātinātas angļu valodas stundas 10. klasei. Otrā datu vākšanas metode bija skolēnu refleksijas par viņu pieredzi, izmantojot «Class Dojo» platformu ar tehnoloģijām bagātinātās stundās. Trešā metode bija skolotāja refleksijas, kas tika ierakstītas pēc nodarbībām, kurās tika izmantota šī platforma. Gadījuma izpētes rezultāti atklāja, ka ar tehnoloģijām bagātināta stundu plānošana, izmantojot «Class Dojo», var būtiski atbalstīt angļu valodas apguves mērķus. Digitālās platformas, piemēram, «Class Dojo», var kalpot ne tikai kā uzvedības pārvaldības rīki, bet arī kā līdzeklis dziļākas iesaistes, sadarbības un uz skolēnu orientētas mācību pieredzes veicināšanai. Apkopojot rezultātus, bakalaura darbs var kalpot kā noderīgs resurss angļu valodas skolotājiem par to, kā «Class Dojo» platformu var izmantot, plānojot ar tehnoloģijām bagātinātas angļu valodas stundas 10. klases skolēniem.
 
Among the numerous digital platforms developed to enhance teaching and learning, «Class Dojo» has emerged as a widely used tool for promoting classroom communication, behavior management, and learner engagement. Originally designed to support behavior tracking, «Class Dojo» has evolved into a comprehensive platform for planning and delivering technology-enriched lessons that foster interactive, student centered learning environments. The aim of the Bachelor’s Thesis is to explore how the «Class Dojo» platform can be used when planning technology-enriched English lessons for 10th grade students. A case study was conducted to research how the «Class Dojo» platform can be effectively used to plan technology-enriched English lessons that engage 10th grade students, and what the benefits and challenges of using the «Class Dojo» platform in secondary school English lessons are. Ten English lessons were conducted integrating the «Class Dojo» platform. The interview as the first data collection method was conducted to understand the planning strategies and instructional goals of two teachers when using the «Class Dojo» platform to create technology-enriched English lessons for Grade 10. The second data collection method was assessed through students’ reflections on their experiences regarding the use of the «Class Dojo» platform in technology-enriched lessons. The third data collection method was the teacher’s reflections recorded after the lessons in which the «Class Dojo» platform was used. The case study findings revealed that technology-enriched lesson planning using «Class Dojo» can meaningfully support English language learning goals. Digital platforms like «Class Dojo» can serve not only as behavior management tools but also as drivers of deeper engagement, collaboration, and student-centered learning experiences. Concluding the results, the Bachelor’s Thesis can be useful for the English language teachers on how the «Class Dojo» platform can be used when planning technology enriched English lessons for 10th grade students.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/71042
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV