Mācību materiālu izstrāde starppriekšmetu saiknes īstenošanai starp datoriku, dizainu un tehnoloģijām 7. klases datorikas stundās
Autor
Sunepa, Kitija
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Mihno, Linda
Datum
2025Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba “Mācību materiālu izstrāde starppriekšmetu saiknes īstenošanai starp datoriku, dizainu un tehnoloģijām 7. klases datorikas stundās” mērķis bija izstrādāt mācību materiālus, kas veicina starppriekšmetu saiknes īstenošanu starp datoriku, dizainu un tehnoloģijām 7. klases skolēniem. Darba teorētiskajā daļā analizēta zinātniskā literatūra par mācību materiālu izstrādi un starppriekšmetu saiknes veidošanas iespējām tehnoloģiju jomās. Empīriskajā daļā izstrādāts tematiskais plāns un vērtēšanas kritēriji, kā arī veikta skolēnu aptaujas datu un ekspertu vērtējumu analīze par izstrādāto materiālu piemērotību. Izstrādātie mācību materiāli tika aprobēti mācību procesā, kas veicināja izvirzītā mērķa sasniegšanu. Atslēgvārdi: datorika, dizains un tehnoloģijas, mācību materiāli, starppriekšmetu saikne, tematiskais plāns. The aim of the bachelor’s thesis “Development of Educational Materials for Implementing Interdisciplinary Connections Between Computing, Design and Technology in Grade 7 Computing Lessons” was to develop educational materials that promote interdisciplinary connections between computing, design, and technology for Grade 7 students. The theoretical part of the thesis analyzes academic literature on the development of educational materials and the possibilities for establishing interdisciplinary connections in the field of technology. In the empirical part, a thematic plan and assessment criteria were developed. Furthermore, an analysis of student survey data and expert evaluations was conducted to assess the relevance and appropriateness of the developed materials. The developed educational materials were piloted in the teaching process, which contributed to achieving the set objective. Keywords: computing, design and technology, educational materials, interdisciplinary connection, thematic plan.