• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Dažādu spēlētāju spēļu sadales algoritmu testēšana un analīze

Thumbnail
Öffnen
302-109105-Kaminskis_Einars_ek21136.pdf (7.436Mb)
Autor
Kaminskis, Einārs
Co-author
Latvijas Universitāte. Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte
Advisor
Arnicāns, Guntis
Datum
2025
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Tiešsaistes spēļu popularitāte rada nepieciešamību izstrādāt godīgus un efektīvus spēlētāju sadales algoritmus, lai uzturētu spēlētājus ieinteresētus spēlēt. Šajā bakalaura darbā tiek veikta trīs populāru spēlētāju sadales algoritmu - Elo, Glicko un TrueSkill - analīze, izmantojot pašizstrādātu simulācijas programmu. Darba ietvaros izstrādāta simulācija dažādiem spēļu tipiem un scenārijiem, lai novērtētu algoritmu precizitāti, stabilitāti un pielāgošanās spējas mainīgiem spēlētāju prasmju līmeņiem un spēles aktivitātei. Rezultāti liecina par būtiskām algoritmu atšķirībām gan precizitātes ziņā, gan reakcijā uz spēlētāju prasmju izmaiņām. Šis darbs sniedz noderīgas atziņas spēļu izstrādātājiem piemērotu algoritmu izvēlei priekš konkrētiem spēļu tipiem.
 
Online game popularity has created a necessity to develop fair and effective matchmaking algorithms to keep players engaged. This Bachelor's thesis performs a three most popular matchmaking algorithm - Elo, Glicko and TrueSkill - analysis employing a custom-developed simulation program. In this thesis a simulation is developed for different game types and scenarios to assess algorithm precision, stability and adaptability to changing player skill levels and game activity. The results highlight significant differences both in precision and reaction to changes in player skill. This thesis provides valuable insight for game developers in selecting suitable algorithms based on specific game types.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/71136
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses [5901]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV