• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Spēļu izmantošana rakstīšanas prasmju veicināšanai vācu valodas kā svešvalodas stundās padziļināti apmācāmo skolēnu vidū

Thumbnail
Открыть
306-108632-Roba_Kerija.Lote_kr20038.pdf (869.4Kb)
Автор
Roba, Kerija Lote
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Blumberga, Ieva
Дата
2025
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Šī pētnieciskā darba tēma ir spēļu ietekme uz skolēnu vācu valodas prasmēm. Maģistra darba mērķis ir uzzināt, kā spēļu izmantošana var ietekmēt skolēnu motivāciju un prasmes rakstīšanā, vienlaikus nodrošinot aktīvu un iesaistošu mācību procesu. Lai realizētu izvirzīto mērķi, tiks īstenots eksperiments, kurā skolēni piedalīsies dažādās rakstīšanas spēlēs, un tiks apkopoti skolotāju un skolēnu aptauju rezultāti. Eksperiments tiks veikts 2 skolās - Rīgas Valsts vācu ģimnāzijā un Rīgas 6. vidusskolā. Maģistra darba rezultāti norāda, ka didaktiskās spēles vācu valodas stundās ievērojami attīsta skolēnu rakstīšanas prasmes, kā arī veicina viņu interesi un sadarbības spējas. Šāda pieeja prasa no skolotājiem rūpīgu sagatavošanos, laika plānošanu un resursu pārvaldību, lai nodrošinātu mācību procesa veiksmīgu norisi.
 
The topic of this research paper is the impact of games on students' German language skills. The aim of this thesis is to find out how the use of games can influence learners' motivation and skills in writing while ensuring an active and engaging learning process. In order to fulfil this aim, an experiment will be carried out in which the students will participate in different writing games and the results of teacher and student surveys will be analysed. The experiment will be carried out in 2 schools - Riga State German Gymnasium and Riga 6th Secondary School. The results of the master thesis indicate that didactic games in German language classes significantly develop students' writing skills, as well as stimulate their interest and cooperation abilities. This approach requires careful preparation, time planning and resource management on the part of teachers to ensure the successful learning process.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/71353
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6775]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV