Lindas Leen paštēls, tēls drukātajos medijos un fanu publikās
Автор
Komarovskis, Jānis
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Latkovska, Inga
Дата
2011Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba tēma ir „Lindas Leen paštēls, tēls drukātajos medijos un fanu publikās”. Darba mērķis ir izpētīt Lindas Leen paštēlu, tēlu drukātajos medijos un fanu publikās.
Darba teorētiskā daļa balstās uz Klausa Mertena (Klaus Merten) tēla veidošanās teoriju, kura apgalvo, ka tēla veidošanās auditorijas uztverē ir cieši saistīta ar medijos publicēto informāciju par noteikto objektu.
Pētījuma veikšanai ir izmantotas četras pētniecības metodes: daļēji strukturētā intervija, mediju kontentanalīze, Čārlza Osguda semantiskais diferenciālis, un fanu publikas anketēšana.
Darbā ir pētīts Lindas Leen paštēls, tēls drukātajos medijos un fanu publikās. Lindas Leen paštēls tiek pētīts veicot interviju ar Lindas Leen menedžeri Ingu Oliņu, kā arī mūziķei aizpildot mediju veidotā semantiskā diferenciāļa prototipu. Tēls drukātajos medijos tiek apskatīts laika periodā no 2008. gada 19. maija līdz 2011. gada 22. martam. Lindas Leen tēls fanu publikās tiek pētīts izmantojot fanu publikas anketēšanu, kuru izplata Lindas Leen profila sekotājiem draugiem.lv portālā.
Darbs sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas.
Atslēgas vārdi: Linda Leen, tēls, drukātie mediji, intervija, kontentanalīze, semantiskais diferenciāis, anketēšana. The theme of the Bachelor’s work is „Linda Leen self-image and image in printed media and among fan public”. The objective of the work is to study Linda’s Leen self-image, image in print media and fan’s audiences.
The theoretical part of the work is based on Klaus Merten’s image creation theory, which states, that the image formation in the perception of the audience is closely linked to the information published about the respective object in the media.
Four research methods have been used to conduct the study: partly structured interview, media content analysis, Charles Osgud’s semantic differential and fans’ audience questionnaire.
Linda’s Leen self-image, image in print media and fans’audiences have been studied in the work. Linda’s Leen self-image has been studied by interviewing Linda’s Leen manager Inga Olina, as well as by using the media created semantic differential prototype completed by Linda Leen.
The image in the print media has been reviewed in the period from 19th May, 2008 until 22nd March, 2011. Linda’s Leen image in fans’ audiences has been studied by using fans’ audience questionnaire distributed among Linda’s Leen profile fans in the portal draugiem.lv.
The work consists of theoretical, methodological and empiric parts.
Keywords: Linda Leen, image, print media, interview, content analysis, semantic differential, questionnaire.