• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pensiju 2. un 3. līmeņa izpratne sabiedrībā un medijos (2011. g. janvāris- 2012.g. marts)

Thumbnail
Öffnen
309-22306-Gaitniece_Gundega_gg06009.pdf (808.6Kb)
Autor
Gaitniece, Gundega
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Šķilters, Jurģis
Datum
2012
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Maģistra darba tēma ir „Pensiju 2. un 3. līmeņa izpratne sabiedrībā un medijos (2011. g. janvāris– 2012.g. marts)”. Pētījuma mērķis ir noskaidrot un salīdzināt mediju un sabiedrības izpratnes par pensiju 2. un 3. līmeni. Darba pamatā ir izvirzīta hipotēze, ka sabiedrībai trūkst informācijas par uzkrājošajiem pensiju līmeņiem, bet mediji nesniedz pilnvērtīgu izpratni par pensiju 2. un 3. līmeni. Darbā izmantotas A. A. Banduras un Dž. Rotera sociālās mācīšanās pieejas, kognitīvā disonanses teorija un kategorizācijas teorija, kuras ietvaros skatīta arī E. Rošas prototipu teorija. Pētījums ir veikts, izmantojot kontentanalīzi, anketēšanu un intervijas. Pētījuma rezultātā izvirzītā hipotēze ir tikai daļēji apstiprinājusies. Atslēgvārdi: sociālā mācīšanās, kategorizācija, prototipi, kognitīvā disonanse, pensiju līmeņi
 
The issue of Master’s thesis is „Understanding 2nd and 3rd pillar pension in society and media (2011th January – 2012th March)”. The aim is to establish and to compare media and public awareness of 2nd and 3rd pillar pension. Work is based on the hypothesis that the public lacks information on accumulating pillar pension, but the media does not provide valuable awareness of 2nd and 3rd pillar pension. The paper used social lerning approach from A. A. Bandura and J. Rotter, cognitive dissonance theory and categorization theory, which includes prototype theory from E. Rosch. Research is made with content analysis, questionnaires and interwievs. As a result the hypothesis is only partly confirmed. Keywords: social learning, categorization, prototype, cognitive dissonance, pillar pension
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/7151
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV