Show simple item record

dc.contributor.advisorRozenšteine, Aijaen_US
dc.contributor.authorKalve, Anitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T10:18:05Z
dc.date.available2015-03-23T10:18:05Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other34953en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/7183
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir ‘’Tele2 reklāmas kampaņas ‘’Meteorīts’’ izpēte. Vēlamā un reālā mērķauditorijas reakcija’’’’. Darba teorētiskajā daļā apkopota informācija par komunikācijas procesu no mārketinga perspektīvas, integrētā mārketinga komunikāciju, reklāmas kampaņas plānošanu, partizānu mārketingu un tā instrumentiem. Darba pētnieciskā problēma – Tele2 kampaņas ‘’Meteorīts’’ mērķauditorijas uztvere, kas nosaka darba mērķi: noskaidrot, vai un kā vēlamā mērķauditorijas uztvere atšķīrās no reālās mērķauditorijas uztveres. Pētījumā izmantotas kvalitatīvās un kvantitatīvās pētniecības metodes – dziļā intervija ar Tele2 zīmola vadītāju Zintu Brūnu, respondentu anketēšana, kā arī dziļā fokusa grupas intervija. Pētījuma rezultātā noteikti kampaņas komunikācijas traucējumi un skaidrotas tendences mērķauditorijas uztverē un attieksmēs. Atslēgvārdi: integrētā mārketinga komunikācija, partizānu mārketings, reklāmas kampaņa, Tele2, ‘’Meteorīts’’.en_US
dc.description.abstractThe theme of the Bachelor work is: ‘’Research on Tele2 campaign ‘’Meteorite’’. The real and the desirable perception by target audience.’’’’. Several subjects are described in this work, such as – communication process from a marketing perspective, integrated marketing communication, campaig planning, guerilla marketing and it’s tools. The problematics – perception of the target audience, which leads to the objective: finding out if the desirable perception which was planned by the campaign’s authors differed from the real perception of the target audience. Both – qualitative and quantitative research methods are used: interview with the Tele2 brand leader, respondent polling and in – depth focus group interview. The research shows communication problems during the campaign and outlines perception tendencies of the target audience. Keywords: integrated marketing communication, guerilla marketing, advertising campaign, Tele2, ‘’Meteorite’’.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleTele2 reklāmas kampaņas "Meteorīts" izpēte. Vēlamā un reālā mērķauditorijas uztvereen_US
dc.title.alternativeResearch on Tele2 campaign "Meteorite". The real and the desirable perception by target audienceen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record