Suche
Anzeige der Dokumente 1-10 von 13
Riga Football Club mārketinga komunikāciju analīze.
(Latvijas Universitāte, 2020)
Bakalaura darba tēma – Riga Football Club mārketinga komunikāciju analīze. Bakalaura tēma ir aktuāla, jo Latvijas futbolu klubi cīnās par savu un savu spēlētāju, kā arī piedāvāto produktu atpazīstamību, līdz ar to ir ...
Digitālais mārketings kā rīks beziepakojuma preču veikalu attīstībai un komunikācijai ar patērētājiem Latvijas tirgū.
(Latvijas Universitāte, 2020)
Lauras Dziļumas bakalaura darbā “Digitālais mārketings kā rīks beziepakojuma preču veikalu attīstībai un komunikācijai ar patērētājiem Latvijas tirgū” autore ir izvirzījusi mērķi izanalizēt digitālā mārketinga nozīmi ...
Sociālo tīklu izmantošanas novērtējums uzņēmumā SIA EM Industry
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darba tēma ir “Sociālo tīklu izmantošanas novērtējums uzņēmumā SIA EM Industry”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām, publiski pieejamajiem statistikas datiem, veikto aptauju un interviju ...
Uzņēmuma SIA “SEMARAH HOTEL MANAGEMENT” mārketinga komunikācijas analīze.
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darba tēma ir “Uzņēmuma SIA “SEMARAH HOTEL MANAGEMENT” mārketinga komunikāciju analīze”. Pieaugot konkurencei tūrisma nozarē, uzņēmumi cenšas piesaistīt vairāk klientu, izmantojot dažādus mārketinga komunikācijas ...
R.Laviņa sporta studijas mārketinga komunikāciju analīze.
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darba tēma ir R. Laviņa sporta studijas mārketinga komunikācijas analīze. Bakalaura tēma ir aktuāla, jo starp sporta komandām norit patstāvīga cīņa starp jaunu spēlētāju piesaisti un noturēšanu komandā, līdz ar ...
Sociālo tīklu izmantošanas novērtējums uzņēmumā Četras Zoles.
(Latvijas Universitāte, 2022)
Bakalaura tēma ir “Sociālo tīklu izmantošanas novērtējums uzņēmumā Četras Zoles”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz sociālo tīklu teorētiskām atziņām, kā arī veiktā pētījuma rezultātiem, izanalizēt sociālo tīklu ...
Uzņēmuma SIA “Hieroglifs” mārketinga komunikācijas analīze.
(Latvijas Universitāte, 2022)
Bakalaura darba “Uzņēmuma SIA “Hieroglifs” mārketinga komunikācijas analīze” mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par mārketinga komunikāciju un tulkošanas pakalpojumu esošo un potenciālo klientu aptaujas rezultātiem, ...
Mārketinga pilnveidošanas iespējas SIA „Firma Madara 89” veikalu tīklā "top!".
(Latvijas Universitāte, 2022)
Bakalaura darba tēma ir Mārketinga pilnveidošanas iespējas SIA „Firma Madara 89” veikalu tīklā "top!". Darbā ir pētīta mārketinga pilnveidošanas iespēja starptautiska uzņēmuma kontekstā. Lai darba izstrāde būtu veiksmīga ...
Parfimērijas veikala “Crème de la Crème” tēls un to ietekmējošie faktori.
(Latvijas Universitāte, 2023)
Bakalaura darba “Parfimērijas veikala “Crème de la Crème” tēls un to ietekmējošie faktori” mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskajiem zīmola veidošanas faktoriem, esošo klientu aptaujas un veikala intervijas rezultātiem, ...
Kosmētikas, veselības un sadzīves preču mazumtirdzniecības tīkla AS “Drogas” mārketinga komunikācijas analīze.
(Latvijas Universitāte, 2023)
Bakalaura darba tēma ir “Kosmētikas, veselības un sadzīves preču mazumtirdzniecības tīkla AS “Drogas” mārketinga komunikācijas analīze”. Lai uzņēmums mūsdienu piesātinātajā un sīvajā tirgū būtu veiksmīgs un attīstītos, ir ...