Search
Now showing items 1-10 of 12
Mārketinga komunikāciju pilnveidošanas iespējas uzņēmumā "Tesla".
(Latvijas Universitāte, 2020)
Bakalaura darba mērķis ir, balstoties uz mārketinga komunikāciju teorētiskajiem aspektiem, veikto mārketinga komunikāciju analīzi uzņēmumā Tesla, iegūtajiem aptaujas rezultātiem, izpētīt mārketinga komunikācijas uzņēmumā, ...
Tirdzniecības centra “Akropole” mārketinga komunikācijas analīze.
(Latvijas Universitāte, 2020)
Bakalaura darba tēma ir “Tirdzniecības centra “Akropole” mārketinga komunikācijas analīze. Lai uzņēmums būtu veiksmīgs un attīstītos, ir svarīgi izmantot mārketinga komunikāciju, lai piesaistītu potenciālos un noturētu jau ...
Sociālo tīklu mārketinga darbība un nozīme Latvijas Universitātes studentiem.
(Latvijas Universitāte, 2020)
Diānas Osītes bakalaura darbā “Sociālo tīklu mārketinga darbība un nozīme Latvijas Universitātes studentiem”, autore ir izvirzījusi mērķi izanalizēt sociālo tīklu nozīmi Latvijas Universitātes studentiem. Bakalaura darba ...
Mārketinga komunikācijas analīze uzņēmumā "BBfactory"
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darba tēma ir - Mārketinga komunikācijas analīze uzņēmumā “BBfactory”. Bakalaura darba mērķis - pamatojoties uz mārketinga teorētiskās informācijas analīzi, autoru viedokļiem; aktuālajām mārketinga komunikāciju ...
Uzņēmuma AS “SWEDBANK” mārketinga komunikāciju analīze privātpersonu piesaistes kontekstā.
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz mārketinga komunikācijas teorētiskajiem aspektiem un aptaujas rezultātiem, izanalizēt uzņēmuma AS “Swedbank” privātpersonu mārketinga komunikācijas klientu piesaistīšanas kontekstā, ...
Mārketinga stratēģijas izmaiņas mazumtirdzniecības veikalu tīkliem Maxima un Rimi COVID-19 krīzes laikā.
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darba temats ir “Mārketinga stratēģijas izmaiņas mazumtirdzniecības veikalu tīklos Maxima un Rimi COVID-19 krīzes laikā”. Darba mērķis ir, pamatojoties uz mārketinga stratēģiju teorētiskām atziņām un pētījuma ...
Uzņēmuma "Zara" mārketinga komunikāciju pilnveidošanas iespējas.
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darba tēma ir “Uzņēmuma "Zara" mārketinga komunikāciju pilnveidošanas iespējas”. Bakalaura darba mērķis ir, balstoties uz mārketinga komunikāciju teorētiskajiem aspektiem un veiktā pētījuma rezultātiem, izpētīt ...
Mārketinga komunikāciju pilnveidošanas iespējas internetveikalā 220.lv.
(Latvijas Universitāte, 2022)
Bakalaura darbs “Mārketinga komunikāciju pilnveidošanas iespējas internetveikalā 220.lv”. Mūsdienu apstākļi ir radījuši iespēju uzņēmumiem paplašināt savu darbību digitālajā vidē. Taču kopā ar iespējām parādās arī draudi, ...
“SIA “Avenei” jauna produkta ieviešana tirgū un tā izmantoto mārketinga komunikāciju novērtējums.
(Latvijas Universitāte, 2022)
Bakalaura darba tēma ir “SIA “Avenei” jauna produkta ieviešana tirgū un tā izmantoto mārketinga komunikāciju novērtējums”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz jauna produkta ieviešanas teorētiskajiem aspektiem un ...
Mārketinga komunikācijas izpēte pārtikas tirdzniecības tīklā “Maxima Latvija” un tās pilnveidošanas iespējas.
(Latvijas Universitāte, 2023)
Darba mērķis ir, pamatojoties uz mārketinga komunikāciju teorētiskām atziņām, izpētīt pārtikas tirdzniecības tīklā „Maxima Latvija” izmantotās mārketinga komunikācijas un sniegt priekšlikumus to pilnveidošanai. Darba ...