Suche
Anzeige der Dokumente 1-10 von 19
Tirdzniecības centra “Akropole” mārketinga komunikācijas analīze.
(Latvijas Universitāte, 2020)
Bakalaura darba tēma ir “Tirdzniecības centra “Akropole” mārketinga komunikācijas analīze. Lai uzņēmums būtu veiksmīgs un attīstītos, ir svarīgi izmantot mārketinga komunikāciju, lai piesaistītu potenciālos un noturētu jau ...
Sociālo tīklu izmantošanas novērtējums uzņēmumā SIA EM Industry
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darba tēma ir “Sociālo tīklu izmantošanas novērtējums uzņēmumā SIA EM Industry”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām, publiski pieejamajiem statistikas datiem, veikto aptauju un interviju ...
Mārketinga komunikācijas analīze uzņēmumā "BBfactory"
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darba tēma ir - Mārketinga komunikācijas analīze uzņēmumā “BBfactory”. Bakalaura darba mērķis - pamatojoties uz mārketinga teorētiskās informācijas analīzi, autoru viedokļiem; aktuālajām mārketinga komunikāciju ...
«Viedokļu līderu » mārketinga izmantošana Latvijas tirgū.
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darba “ “Viedokļu līderu” mārketinga izmantošana Latvijas tirgū” mērķis ir, balstoties uz zinātniskās literatūras referatīvo analīzi par “viedokļu līderu” mārketingu , ekspertu intervijām un interneta lietotāju ...
Uzņēmuma AS “SWEDBANK” mārketinga komunikāciju analīze privātpersonu piesaistes kontekstā.
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz mārketinga komunikācijas teorētiskajiem aspektiem un aptaujas rezultātiem, izanalizēt uzņēmuma AS “Swedbank” privātpersonu mārketinga komunikācijas klientu piesaistīšanas kontekstā, ...
Uzņēmuma "Zara" mārketinga komunikāciju pilnveidošanas iespējas.
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darba tēma ir “Uzņēmuma "Zara" mārketinga komunikāciju pilnveidošanas iespējas”. Bakalaura darba mērķis ir, balstoties uz mārketinga komunikāciju teorētiskajiem aspektiem un veiktā pētījuma rezultātiem, izpētīt ...
Uzņēmuma SIA “SEMARAH HOTEL MANAGEMENT” mārketinga komunikācijas analīze.
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darba tēma ir “Uzņēmuma SIA “SEMARAH HOTEL MANAGEMENT” mārketinga komunikāciju analīze”. Pieaugot konkurencei tūrisma nozarē, uzņēmumi cenšas piesaistīt vairāk klientu, izmantojot dažādus mārketinga komunikācijas ...
Kreditēšanas platformas “SUN FINANCE group” zīmola “Bino.lv” reklāmas pilnveidošanas iespējas
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darba tēma ir “Kreditēšanas platformas “SUN FINANCE group” zīmola “Bino.lv” reklāmas pilnveidošanas iespējas”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām, publiski pieejamiem datiem, veikto aptauju ...
Pārliecināšanas elementu salīdzinājums patērētaju ietekmēšanai interneta reklāmās.
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darbā risināmā problēma ir reklāmas veidotāju vēlme iegūt labākus rezultātus no reklāmas kampaņām, uzlabojot reklāmu pārliecināšanas spējas. Bakalaura darbā tiek pētīta un salīdzināta Dr. Roberta Cialdini apkopoto ...
Viedokļu līderu dalība digitālajā mārketingā uzņēmumā SIA “Avenei” sociālo mediju kontekstā.
(Latvijas Universitāte, 2022)
Bakalaura darba tēma ir “Viedokļu līderu dalība digitālajā mārketingā uzņēmumā SIA “Avenei” sociālo mediju kontekstā”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskiem aspektiem un veiktā pētījuma rezultātiem, ...