Search
Now showing items 1-10 of 15
Mārketinga vides pilnveidošanas iespējas Viļakas pašvaldībā
(Latvijas Universitāte, 2017)
Darba mērķis ir analizēt mārketinga vides faktorus Viļakas novada pašvaldībā un izstrādāt mārketinga pilnveides nosacījumus. Darba pirmajā nodaļā autors apkopo teorētiskās atziņas par mārketinga jēdzienu, būtību, funkcijām, ...
Z/S "STĀRĶI"mārketinga vides analīze un pasākumu plāna izstrāde
(Latvijas Universitāte, 2017)
Pamatojoties uz Susāju pagasta zemnieku saimniecības "STĀRĶI"mārketinga vides analīzi, izstrādāt mārketinga plānu turpmākās darbības mārketinga jomā optimizēšanai. Pētījuma mērķa sasniegšanai izvirzīti uzdevumi: - Noskaidrot ...
Konkurētspējas analīze un mārketinga vides pilnveidošanas iespējas Alūksnes Kultūras centrā
(Latvijas Universitāte, 2017)
Tēmu autore izvēlējās, lai izpētītu Alūksnes Kultūras centra konkurentus un tā mārketinga vidi. Autore lielu uzmanību veltīs mārketinga videi un tā pilnveidošanas iespējām. Kvalifikācijas darba mērķis: Analizēt konkurētspēju ...
Uzņēmuma SIA "Barons R" mārketinga darbības analīze un mārketinga komunikāciju plāna izstrāde
(Latvijas Universitāte, 2017)
Kvalifikācijas darbs sastāv no teorētiskās un praktiskās daļas. Teorētiskajā daļā apzinātas Latvijas un ārvalstu autoru atziņas par mārketingu. Darba teorētiskajā pamatojumā Dž. Blaita, J. Ē. Niedrīša, J. Beļčikova, V. ...
Mārketinga komunikāciju nozīme un pilnveidošanas iespējas mazumtirdzniecības uzņēmumā SIA “DC Road”
(Latvijas Universitāte, 2017)
Bakalaura darba autore: Inga Trofīmova. Izvēlētā bakalaura darba tēma ir “Mārketinga komunikāciju nozīme un pilnveidošanas iespējas mazumtirdzniecības uzņēmumā SIA DC Road”. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt mārketinga ...
SIA “JUNA–1” mārketinga vides analīze un konkurētspējas paplašināšanas iespējas.
(Latvijas Universitāte, 2017)
Kvalifikācijas darba autore: Antra Reimane. Kvalifikācijas darba tēma: SIA „JUNA -1” mārketinga vides analīze un konkurētspējas paplašināšanas iespējas”. Kvalifikācijas darba vadītāja: pasniedzēja,Mg.pead. Inta Kalniņa ...
Zīmola radošā telpa “Ideju bode” mārketinga vides analīze un pilnveides iespējas.
(Latvijas Universitāte, 2017)
Kvalifikācijas darba autors: Monta Reimane Kvalifikācijas darba nosaukums: Zīmola radošā telpa “Ideju bode” mārketinga vides analīze un pilnveides iespējas Kvalifikācijas darba mērķis: pētīt mārketinga vides būtību un ...
Mārketinga pasākumu pilnveidošanas iespējas SIA DOLO uzņēmumā
(Latvijas Universitāte, 2017)
Kvalifikācijas darba mērķis: noskaidrot, kas būtu jādara, lai pastāvīgie klienti nepazustu, retie klienti būtu biežāki, un tie, kas vēl nav klienti par tādiem kļūtu. Pētījuma mērķa sasniegšanai izvirzīti uzdevumi: •Noskaidrot ...
SIA “SBE Latvia Ltd” mārketinga vides analīze un konkurētspējas novērtējums
(Latvijas Universitāte, 2017)
Kvalifikācijas darba autore: Sanita Ziediņa. Kvalifikācijas darba tēma: SIA’’SBE Latvia Ltd’’mārketinga vides analīze un konkurētspējas novērtējums. Kvalifikācijas darba vadītāja: pasniedzēja,Mg.pead.Inta Kalniņa Pētījuma ...
Mārketinga vides pilnveidošanas iespējas Viļakas novada Žīguru pagastā
(Latvijas Universitāte, 2017)
Pētījuma mērķis: pētīt un novērtēt Žīguru pagasta mārketinga kompleksa elementus un to pilnveidošanas iespējas; Pētījuma uzdevumi: 1.Pētīt un analizēt literatūras un informatīvos avotus un normatīvos aktus par mārketinga ...