Suche
Anzeige der Dokumente 1-10 von 28
Fantāzija kā žanrs literatūras stundās vidusskolā
(Latvijas Universitāte, 2009)
Diplomdarbs „Fantāzija kā žanrs literatūras stundās vidusskolā” ir veltīts masu literatūras apguves jautājumam. Darbā ir veikta Dž.R.R.Tolkina „Gredzenu Pavēlnieks” un M.Uspenska „Tur, kur mēs neesam” romānu salīdzinošā ...
Frazeoloģijas mācība vidusskolā
(Latvijas Universitāte, 2009)
Darba autore: Maira Vītiņa
Darba tēma: Frazeoloģijas mācība vidusskolā
Darba veids: diplomdarbs
Studiju programma: „Vidusskolas latviešu valodas un literatūras skolotājs”
Darba zinātniskā vadītāja: Dr.philol.,doc. Ilze ...
Pragmatika angļu valodas kā svešvalodas mācīšanā
(Latvijas Universitāte, 2009)
Pētnieciskajā darbā tiek pētīta moderna angļu valodas mācību grāmata, analizējot tās saturu no pragmatikas zinātnes viedokļa. Teorētiskajā daļā aplūkota pragmatikas nozare kā praktiskās valodniecības nozīmīga daļa, kā arī ...
Testi lasītprasmes pārbaudei krievu valodas kā svešvalodas mācību sākumposmā
(Latvijas Universitāte, 2009)
Diplomdarbā “Testi lasītprasmes pārbaudei krievu valodas kā svešvalodas mācību sākumposmā” ir 66 lapaspuses, 4 diagrammas, 5 tabulas un 4 pielikumi. Diplomdarbs stāsta par testu izmantošanu lasītprasmes pārbaudei krievu ...
Rakstīšanas prasmes attīstīšana vidusskolā
(Latvijas Universitāte, 2009)
Šajā diplomdarbā aplūkotas rakstīšanas problēmas valodas mācīšanā, motivācijas nozīme un dažādu rakstīšanas metožu pielietojums. Kad skolēni mācās rakstīšanas prasmes, viņi iegūst arī zināšanas par valodas apguvi ar dažādu ...
Valodas kompetences attīstīšana , izmantojot daudzkultūru avotus angļu valodas stundā
(Latvijas Universitāte, 2009)
Pētījums aplūko mijkultūru kompetences attīstību angļu valodas stundā, izmantojot daudzkultūru avotus. Pētījuma mērķis ir – izpētīt daudzkultūru avotu efektivitāti mācību procesā. Pētījuma metodes ir – vispārteorētiskās ...
Skolēnu sasniegumu pilnīgošana ortogrāfijā
(Latvijas Universitāte, 2009)
Ortogrāfija ir aktuāla problēma. Diplomdarba „Skolēnu sasniegumu pilnīgošana ortogrāfijā” mērķis ir pievērst uzmanību skolēnu ortogrāfijas zināšanām un prasmēm, un tam, ar kādu uzdevumu palīdzību var pilnveidot skolēnu ...
Klastera metodes izmantošana krievu valodas kā svešvalodas stundās
(Latvijas Universitāte, 2009)
Diplomdarbs „ Klāstera metodes izmantošana krievu valodas kā svešvalodas stundās” veltīts vienas no interaktīvās metodes – klāstera izpētei un tās izmantošanai pielikumā mācību grāmatai „ Многоликая Россия”.
Šī darba mērķis ...
Personības psiholoģijas problēmas Erika Ādamsona daiļradē un to atklāšana literatūras stundās vidusskolā
(Latvijas Universitāte, 2009)
Diplomdarba „Personības psiholoģijas problēmas Erika Ādamsona daiļradē un to atklāšana literatūras stundās vidusskolā” mērķis ir raksturot Erika Ādamsona prozas cilvēku, kā arī izveidot prozas mācīšanas metodiskos ieteikumus ...
Spēļu izmantošana leksikoloģijas apguvē vidusskolā
(Latvijas Universitāte, 2009)
Diplomdarbā „Spēļu izmantošana leksikoloģijas apguvē vidusskolā” pētīts, kā palīdzēt skolēniem labāk apgūt leksikoloģiju aktīvā darbībā. Darba mērķis ir analizēt spēļu izmantojuma nozīmi leksikoloģijas apguvē. Spēle kā ...