Suche
Anzeige der Dokumente 1-10 von 268
LTV7 kā sporta kanāla reputācijas aspekti auditorijas vērtējumā
(Latvijas Universitāte, 2010)
Izstrādātā bakalaura darba tēma ir LTV7 kā sporta kanāla reputācijas aspekti auditorijas vērtējumā. Bakalaura darba ietvaros tiks noskaidrots patērētāja, t.i., skatītāju vērtējums šiem reputācijas aspektiem, kas izvēlēti ...
Mārketinga kampaņa "Meteorīts" Mazsalacā: Tele2 lietotāju uzvedības stratēģija
(Latvijas Universitāte, 2010)
Darba nosaukums ir „Mārketinga kampaņa „Meteorīts” Mazsalacā: Tele2 lietotāju uzvedības stratēģija”. Pētījums tiek veikts, lai noskaidrotu, kāda ir Tele2 lietotāju attieksme pret Tele2 kā zīmolu un rīcība šīs kampaņas ...
Cilvēktiesību pārkāpumi virtuālajā vidē: sociālā darbinieka preventīvā loma
(Latvijas Universitāte, 2010)
Diplomdarba „Cilvēktiesību pārkāpumi virtuālajā vidē; sociālā darbinieka preventīvā loma” mērķis ir pētīt cilvēktiesību pārkāpumus virtuālajā vidē un sociālā darbinieka preventīvo lomu.
Darbs veidots 6 nodaļās:
1. Preventīvā ...
NATO militārā transformācija (laika posmā no 1999. - 2010. gadam)
(Latvijas Universitāte, 2010)
Aija Raudiņa. NATO militārā transformācija (laika posmā no 1999. – 2010. gadam). Maģistra darbs. – Rīga, 2010.
Maģistra darba ietvaros tiek veikta NATO militārās transformācijas analīze, izvērtējot militārās kapacitātes ...
Administratīvi teritoriālās reformas norise Tukuma rajonā
(Latvijas Universitāte, 2010)
Bakalaura darba nosaukums ir „Administratīvi teritoriālās reformas norise Tukuma rajonā”. Bakalaura darbā tika izvirzīts mērķis aplūkot reformas īstenošanas procesu Latvijā kopumā, kas turpmākajā darbā palīdzēs izprast ...
Intelektuālisms žurnālā "Rīgas Laiks": Ulda Tīrona publicistikas un interviju rāmējums
(Latvijas Universitāte, 2010)
Bakalaura darba tēma ir ,,Intelektuālisms žurnālā ,,Rīgas Laiks’’: Ulda Tīrona publicistikas un interviju rāmējums’’, aptverot iznākušos žurnālus no 1993.gada novembra līdz 2010.gada aprīlim. Darbs strukturēts piecās daļās ...
Emocionālo elementu un instrumentu pielietošanas prakse CSDD sociālajā mārketinga (2001 - 2010)
(Latvijas Universitāte, 2010)
Bakalaura darba tēma: „Emocionālo elementu un instrumentu pielietošanas prakse CSDD sociālajā mārketingā (2001-2010)” tika izvēlēta, lai tās robežās analizēt dažādu emociju pielietošanu CSDD sociālā mārketingā – sociālās ...
LMT, BITE un TELE2 ziņojumi un vizuālie kodi 2009. gada TV reklāmās
(Latvijas Universitāte, 2010)
Bakalaura darbs „LMT, BITE un TELE2 ziņojumi un vizuālie kodi 2009. gada TV reklāmās” tika izstrādāts, lai salīdzinātu kopīgo un atšķirīgo mobilo sakaru televīzijas reklāmas vēstījumos.
Ekonomiskās lejupslīdes rezultātā, ...
Sociālais kapitāls programmas "Jaunatne darbībā" dalībnieku dzīvesstāstos
(Latvijas Universitāte, 2010)
Laikā, kad Eiropas Komisija ir samazinājusi kopējo finansējuma apjomu programmai „Jaunatne darbībā”, daudzi jaunieši tik un tā izvēlās piedalīties šajā programmā. Teorētiķi runā par kapitāla apriti un transformāciju no ...
Ekonomiskais un politiskais diskurss pašvaldības priekšvēlēšanu kampaņā: Ventas Balss un Pričals 2009. gadā
(Latvijas Universitāte, 2010)
Bakalaura darba «Ekonomiskais un politiskais diskurss pašvaldības priekšvēlēšanu kampaņā: Ventas Balss un Pričals 2009.gadā» pamatā ir teorija, ka galvenā politisko diskursu raksturojošā iezīme ir sabiedriskās domas ...