Search
Now showing items 1-10 of 222
Vērtību izmantojums zīmolvedībā ekonomiskās krīzes laikā: Madara un Lāči piemērs
(Latvijas Universitāte, 2011)
Bakalaura darba „Vērtību izmantojums zīmolvedībā ekonomiskās krīzes apstākļos: Madara un Lāči piemēri” mērķi ir noskaidrot, kādas vērtības ir ietvertas Madara un Lāči zīmolos un kā abi zīmoli tās pierāda savā ikdienas darbā ...
Jauniešu sevis prezentēšana atšķirīgām auditorijām sociālo tīklu portālos
(Latvijas Universitāte, 2011)
Interneta videi ir raksturīga informācijas, kas reiz ir ievietota internetā, tālākas izplatības nekontrolējamība. Neskatoties uz to, sociālo tīklu portālos tiek publicēts ievērojams personiskas un sensitīvas informācijas ...
Korporatīvās sociālās atbildības aspekts uzņēmuma "Tele2" krīzes komunikācijas plānošanā un praksē (2009.-2011. gads)
(Latvijas Universitāte, 2011)
Maģistra darba “Korporatīvās sociālās atbildības aspekts uzņēmuma “Tele2” krīzes komunikācijas plānošanā un praksē (2009. – 2011. gads)” ietvaros risināta pētījuma problēma – uzņēmumā “Tele2” pastāvoša korpratīvās sociālās ...
Lindas Leen paštēls, tēls drukātajos medijos un fanu publikās
(Latvijas Universitāte, 2011)
Bakalaura darba tēma ir „Lindas Leen paštēls, tēls drukātajos medijos un fanu publikās”. Darba mērķis ir izpētīt Lindas Leen paštēlu, tēlu drukātajos medijos un fanu publikās.
Darba teorētiskā daļa balstās uz Klausa Mertena ...
Akulturācijas iezīmes Latvijā dzīvojošo Amerikas latviešu dzīvesstāstos
(Latvijas Universitāte, 2011)
Maģistra darbā veiktā pētījuma mērķis bija identificēt iezīmes, kas raksturo Latvijā dzīvojošo Amerikas latviešu akulturācijas procesu, stratēģiju un rezultātu. Maģistra darbs balstīts uz akulturācijas teorijām, papildinot ...
Tūlītējas un pakāpeniskas zīmola maiņas salīdzinošā analīze: "Swedbank" un "SEB bankas" piemēri
(Latvijas Universitāte, 2011)
Darba temats ir zīmola maiņa, konkrētāk tūlītēja un pakāpeniska zīmola maiņa. Darba mērķis ir iegūt teorētisko informāciju par zīmolu, tā identitāti un tēlu, atpazīstamību, kā arī par zīmola maiņas stratēģijām, vairāk ...
Konfliktsituācijas un to risināšanas veidi sociālajā darbā ar klientu mikrolīmenī
(Latvijas Universitāte, 2011)
Diplomdarba temats ir „Konfliktsituāciju un to risināšanas veidi sociālajā darbā ar
klientu mikrolīmenī”. Darba mērķis ir pētīt konfliktsituāciju un to risināšanas veidus sociālajā
darbā ar klientu mikrolīmenī.
Diplomdarbs ...
Problēmu rāmējumi latviešu dienas presē: Latvijas demogrāfiskās situācijas atspoguļojuma analīze (2010. gada aprīlis - 2011. gada aprīlis)
(Latvijas Universitāte, 2011)
Bakalaura darba tēma ir „Problēmu rāmējumi latviešu dienas presē: Latvijas demogrāfiskās situācijas atspoguļojuma analīze (2010. gada aprīlis – 2011. gada aprīlis.)”.
Pētījuma mērķis ir analizēt un izpētīt laikrakstu ...
Jauniešu daudzveidīgās identitātes: reprezentācija žurnāla "Sīrups" saturā un mērķauditorijas pārstāvju pašidentifikācija (2010. gada aprīlis - 2011. gada aprīlis)
(Latvijas Universitāte, 2011)
Bakalaura darbs „Daudzveidīgās jauniešu identitātes: reprezentācija žurnāla „Sīrups” saturā un mērķauditorijas pārstāvju pašidentifikācija” noskaidro, kādas identitātes un sociālās lomas tiek reprezentētas jauniešu žurnālā ...
Komunikācijas intereses un prakses virtuālajās spēļu kopienās: „Geocaching” gadījuma analīze
(Latvijas Universitāte, 2011)
Maģistra darba „Komunikācijas intereses un prakses virtuālajās spēļu kopienās: „Geocaching” gadījuma analīze” mērķis ir noteikt „Geocaching” spēles virtuālās kopienas komunikācijas praksi un tās izmantojumu dalībnieku ...