Suche
Anzeige der Dokumente 1-10 von 321
Bibliotēku elektroniskie resursi bērniem: kvalitāte un lietotāju apmierinātība
(Latvijas Universitāte, 2013)
Mūsdienās bibliotēkām ir ļoti svarīgi nodrošināt bērnu lietotāju grupai kvalitatīvus elektroniskos pakalpojumus, jo ar katru dienu bērni aizvien vairāk izmanto internetu un informācijas tehnoloģijas, taču tajā pašā laikā ...
Organizācijas "Latvijas Vieglatlētikas savienība" komunikācija
(Latvijas Universitāte, 2013)
Bakalaura darba "Organizācijas "Latvijas Vieglatlētikas savienība" komunikācija" mērķis ir gūt izpratni par komunikācijas procesiem Latvijas Vieglatlētikas savienībā un noskaidrot, kā iespējams veicināt komunikācijas ...
Zīmola "OT Ogres trikotāža" komunikācija
(Latvijas Universitāte, 2013)
Bakalaura darba tēma ir "Zīmola "OT Ogres trikotāža" komunikācija".
Darba teorētiskajā daļā tiek apskatīts integrētais mārketings, mārketinga komunikācija, zīmols un tā jēdzienu skaidrojumi, patērētāju uzvedība un sociālie ...
Priekšvēlēšanu aģitācijas ietekme uz 10. un 11. Saeimas vēlēšanu rezultātiem
(Latvijas Universitāte, 2013)
Darba tēma ir „Priekšvēlēšanu aģitācijas ietekme uz 10. un 11. Saeimas vēlēšanu rezultātiem”. Darba izpētes jautājums ir: Kā priekšvēlēšanu aģitācija ietekmē vēlēšanu rezultātus? No izpētes jautājuma izriet darba mērķis - ...
Ekonomisko rīku izmantošana Krievijas ārpolitikā
(Latvijas Universitāte, 2013)
Šī bakalaura darba mērķis ir izpētīt ekonomisko rīku izmantošanu Krievijas ārpolitikā attiecībā pret Gruziju, Ukrainu un Moldovu 19991-2012 gadam, un izdarīt secinājumus par tās attīstības tendencēm- vai ir notikusi pāreja ...
Zīmola „Playboy” identitāte un tēls žurnāla latviešu versijas lasītāju un Facebook lapas PlayboyLatvia lietotāju priekšstatos (2013)
(Latvijas Universitāte, 2013)
Bakalaura darba „Zīmola „Playboy” identitāte un tēls žurnāla latviešu versijas lasītāju un Facebook lapas PlayboyLatvia lietotāju priekšstatos (2013)” mērķis ir izpētīt, kāda ir šī zīmola identitāte un, kāds tēls ir Latvijas ...
Interneta reklāmas priekšrocību novērtējums: TV3 Play gadījuma analīze
(Latvijas Universitāte, 2013)
Bakalaura darbs „Interneta reklāmas priekšrocību novērtējums: TV3 Play gadījuma analīze” sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas un pētījumā pierāda, ka jaunie mediji ir izdevīgāks kanāls reklāmai, jo tur ...
Sociālās kampaņas "Nepērc Svešu" komunikācijas analīze
(Latvijas Universitāte, 2013)
Bakalaura darbā „Sociālās kampaņas "Nepērc Svešu" komunikācijas analīze” apskatīta sociālā mārketinga teorija, tā atšķirības no komercmārketinga, pārliecināšanas loma reklāmā un komunikācijas modeļi.
Bakalaura darba pētījuma ...
Lībiešu etnosa saglabāšana Latvijā: valsts rīcībpolitika 2008.-2012.g.
(Latvijas Universitāte, 2013)
Maģistra darbs atklāj lībiešu etnosa saglabāšanas problemātiku Latvijā, kuras risināšanā valsts īstenoja vidēja termiņa politikas plānošanas dokumentu „Lībieši Latvijā 2008. – 2012.gadam”, kas noteica valsts politiku šajā ...
Latvijas atmiņas institūciju tīmekļa vietņu dizains: attīstības tendences
(Latvijas Universitāte, 2013)
Bakalaura darba temats ir Latvijas atmiņas institūciju tīmekļa vietņu dizaina attīstības tendences.
Bakalaura darba pētījums palīdz noskaidrot vai atmiņas institūciju tīmekļa vietnes ir attīstījušās lietotājdraudzīguma ...