Search
Now showing items 1-10 of 246
Latvijas studentu atlase un apmācība tiešā mārketinga komunikācijas darbam ASV: SIA "Southwestern Advantage" piemērs (2017)
(Latvijas Universitāte, 2018)
Bakalaura darba nosaukums ir “Latvijas studentu atlase un apmācība tiešā mārketinga komunikācijas darbam ASV: SIA “Southwestern Advantage” piemērs (2017)”. Pērījuma mērķis ir uzzināt, vai un kādā kvalitātē apmācību procesa ...
Komandas sporta līgu komunikācija sociālajā tīklā "Facebook" 16/17. gada sezonā: Latvijas Futbola Virslīgas un Latvijas Basketbola līgas profilu analīze
(Latvijas Universitāte, 2018)
Bakalaura tēma Komandas sporta līgu komunikācija sociālajā tīklā “Facebook” 16/17. gada sezonā: Latvijas Futbola Virslīgas un Latvijas Basketbola līgas profilu analīze. Pētījuma rezultātā, ar kontentanalīzes palīdzību, ...
Pasaules Dabas Fonda Facebook lapas ierakstu analīze (2017 gads)
(Latvijas Universitāte, 2018)
Bakalaura darba nosaukums ir “Pasaules Dabas Fonda Facebook ierakstu analīze (2017.gads.)”. Par pētījuma objektu izvēlēti Pasaules Dabas Fonda ieraksti facebook tīklā,kas izdarīti 2017.gadā.Epīriskā materiālas analīzes ...
Aptieku zīmolu komunikācija sociālajā medijā Facebook.com - BENU aptiekas, Euro aptiekas un Mēness aptiekas gadījuma analīze
(Latvijas Universitāte, 2018)
Bakalaura darba ‘’Aptieku zīmolu komunikācija sociālajā medijā Facebook.com - Benu aptieka, Euro aptieka, Mēness aptiekas gadījuma analīze’’ mērķis ir apzināt aptieku zīmolu sociālo tīklu profilu piedāvāto komunikācijas ...
Informācijas ieguves veidi par Rīgas pašvaldības piedāvātajiem sociālajiem pakalpojumiem un pabalstiem cilvēkiem bez noteiktas dzīvesvietas
(Latvijas Universitāte, 2018)
Bakalaura darba tēma ir ‘’Informācijas ieguves veidi par Rīgas pašvaldības piedāvātajiem sociālajiem pakalpojumiem un pabalstiem cilvēkiem bez noteiktas dzīvesvietas’’. Darba mērķis ir noskaidrot kanālus caur kuriem ...
Pilsētas mārketings: Liepājas piemērs
(Latvijas Universitāte, 2018)
Bakalaura darba tēma ir “Pilsētas mārketings: Liepājas piemērs”. Darba mērķis ir noskaidrot, vai pašreizējās pilsētas mārketinga aktivitātes ir pietiekamas, lai Liepājas pilsētas vārds būtu atpazīstams sabiedrībā. Kā arī, ...
Sociālie tīkli un mājaslapa kā reklāmas instrumenti klientu piesaistei pēc zīmola maiņas ("Valdori" piemērs)
(Latvijas Universitāte, 2018)
Šī bakalaura darba tēma ir “Sociālie tīkli un mājaslapa kā reklāmas instrumenti klientu piesaistei pēc zīmola maiņas (“Valdori” piemērs)”, darba pētnieciskie jautājumi ir – 1)kādi ir svarīgākie cēloņi un risinājumi, mainot ...
Starpkultūru komunikācija: "Latvijas Starptautiskās skolas" piemērs
(Latvijas Universitāte, 2018)
Bakalaura darba “Starpkultūru komunikācija: “Latvijas Starptautiskās skolas piemērs”” mērķis ir noskaidrot, kādas starpkultūru komunikācijas prasmes un kompetences piemīt Latvijas Starptautiskās skolas darbībā iesaistītajiem, ...
Autobraucēju kafijas izvēles lēmumu ietekmējošie faktori
(Latvijas Universitāte, 2018)
Darba tēma ir Autobraucēju kafijas izvēles lēmumu ietekmējošie faktori. Darbs veidots ar mērķi noskaidrot autobraucēju kafijas izvēles lēmumu ietekmējošos faktorus. Vai tas ir saistīts ar akcijām, ko piedāvā degvielas ...
Antisemītisma diskurss laikrakstā "Latvijas Sargs" 20.gadsimta 20.gados
(Latvijas Universitāte, 2018)
Bakalaura darba tēma: “Antisemītisma diskurss laikrakstā “Latvijas Sargs” 20.gadsimta 20.gados”. Bakalaura darba mērķis: izpētīt antisemītisma diskursa konstrukciju laikrakstā “Latvijas Sargs” laika periodā no 1920.gadam ...