Sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Social Sciences: Recent submissions
Now showing items 21-40 of 4687
-
18 – 25 gadus vecu jauniešu interese par Saeimas vēlēšanām Latvijā: komunikācijas kanālu un satura pielāgošana auditorijai
(Latvijas Universitāte, 2024)Darba mērķis ir izzināt kādus komunikācijas kanālus un saturu jaunieši būtu ieinteresēti patērēt, lai vecinātu interesi par Saeimas vēlēšanām un dalību tajās. Teorētiskā daļa sastāv no literatūras apkopojuma par mediju ... -
Zinātnes reprezentācija LTV1 raidījumā "Lielās Patiesības"
(Latvijas Universitāte, 2024)Šī darba mērķis ir noskaidrot, kā LTV1 raidījumā “Lielās Patiesības” tiek reprezentēta zinātne, ņemot vērā gan sabiedriskajā pasūtījumā un LTV redakcionālajā politikā minētos kritērijus, gan raidījuma anotācijā minētos ... -
Mediju vides pārmaiņas Latvijā: Pētījums par krievvalodīgo mediju ietekmi uz auditoriju pēc Krievijā reģistrēto kanālu bloķēšanas un Nacionālās drošības koncepcijas ietvaros
(Latvijas Universitāte, 2024)Lai veicināt valsts informatīvās telpas drošību, būtisku nozīmi iegūst mijiedarbība starp mediju, kultūras un valsts regulējuma kārtības ievērošanu. Kopš Krievijas uzsāktā kara Ukrainā, Latvija veikusi mediju kārtības ... -
Dzimtes reprezentācija kino. Jauniešu romantisko komēdiju analīze (1990-2010)
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darba “Dzimtes reprezentācija kino. Jauniešu romantisko komēdiju analīze (1990-2010)” mērķis ir noskaidrot kā tiek reprezentēti dzimumi un dzimtes stereotipi izvēlētā laika perioda jauniešu romantiskajās komēdijās. ... -
Uzņēmuma SIA "Venipak Latvija" iekšējās komunikācijas loma darbinieku lojalitātes veicināšanā
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darba tēma ir uzņēmuma SIA “Venipak Latvija” iekšējās komunikācijas loma darbinieku lojalitātes veicināšanā. Bakalaura darba pētnieciskā problēma saistās ar “Venipak Latvija” organizēto iekšējo komunikāciju un ... -
Latvijā darbojošos grāmatu blogeru ietekme uz jauniešu lasīšanas paradumiem
(Latvijas Universitāte, 2024)Šī bakalaura darba mērķis ir noskaidrot, vai tie grāmatu blogeri, kuri darbojas Latvijā un ievieto ierakstus sociālajā medijā Instagram, rosina jauniešos interesi par grāmatu lasīšanu brīvajā laikā. Darbā izmantota mediju ... -
Pašvaldību komunikācija ar iedzīvotājiem COVID-19 krīzes situācijā
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darba pašvaldību komunikācija ar iedzīvotājiem covid-19 krīzes situācijā mērķis ir izpētīt komunikācijas nozīmi COVID-19 pandēmijas laikā, noskaidrot pašvaldību un iedzīvotāju lomu krīzes situācijās, analizēt un ... -
Līdzestības komunikācija narkotisko un psihotropo vielu lietotāju ārstēšanas procesā
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darba “Līdzestības komunikācija narkotisko un psihotropo vielu lietotāju ārstēšanas procesā” mērķis ir noskaidrot, kā līdzestības komunikācija tiek komunicēta starp narkotisko un psihotropu vielu lietotājiem - ... -
Swedbank Latvija sociālo mediju komunikācija finanšu pratības veicināšanai
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darba tēma: “Swedbank” Latvija sociālo mediju komunikācija finanšu pratības veicināšanai”. Pētījuma mērķis ir izprast “Swedbank” Latvija sociālo mediju komunikāciju, lai novērtētu to stratēģiju un taktiku finanšu ... -
Jauniešu līdzdalības iespējas Latvijas pašvaldībās un komunikācijas loma līdzdalības veicināšanā
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darba „Jauniešu līdzdalības iespējas Latvijas pašvaldībās un komunikācijas loma līdzdalības veicināšanā” mērķis ir izvērtēt komunikācijas lomu pašvaldību līdzdalības veicināšanā. Noskaidrot, kā pašvaldības nodrošina ... -
Latvijas Aizsardzības ministrijas komunikācija ar vīriešu auditoriju vecumā no 18 līdz 27 gadiem par brīvprātīgu iestāšanos Valsts aizsardzības dienestā
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darbs “Latvijas Aizsardzības ministrijas komunikācija ar vīriešu auditoriju vecumā no 18 līdz 27 gadiem par brīvprātīgo iestāšanos Valsts aizsardzības dienestā” apskata 2022.gada 24.februārī notikušo Krievijas ... -
Iekšējās komunikācijas un darba vides loma lojalitātes veicināšanā: “Attīstības finanšu institūcija ALTUM” A/S piemērs
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darba tēma ir “Iekšējās komunikācijas un darba vides loma lojalitātes veicināšanā: “Attīstības finanšu institūcija ALTUM” A/S piemērs”. Darba mērķis ir noskaidrot, kā iekšējā komunikācija, kā arī darba vide ... -
Reklāmas komunikācijas emocionālo uzrunu ietekme uz patērētāju uztveri: Latvijas telekomunikācijas uzņēmumu piemērā
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darbā "Reklāmas komunikācijas emocionālo uzrunu ietekme uz patērētāju uztveri: Latvijas telekomunikācijas uzņēmumu piemērā" pētīta emocionālo stratēģiju izmantošana reklāmās un to ietekme uz auditoriju. Darbs ... -
Mārketinga komunikācijas analīze sociālo tīklu platformā “Instagram” uztura bagātinātāju zīmoliem - Nateo, Livol, Muss
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darbā “Mārketinga komunikācijas analīze sociālo tīklu platformā „Instagram” uztura bagātinātāju zīmoliem- Nateo, Livol, Muss”, mērķis ir izpētīt un novērtēt zīmolu komunikāciju sociālo mediju platformā “Instagram”, ... -
Skolu tīkla optimizācijas komunikācija Alūksnes novada pašvaldībā
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darba ”Skolu tīkla optimizācijas komunikācija Alūksnes novada pašvaldībā” mērķis ir noskaidrot, kāda loma Alūksnes novada pašvaldības skolu tīkla reorganizācijā ir bijusi komunikācijai, kādi kanāli un instrumenti ... -
Nostalģijas mārketings kosmētikas zīmola "Dzintars" komunikācijā
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darba tēma ir ‘’Nostalģijas mārketings kosmētikas zīmola ‘’Dzintars’’ komunikācijā’’. Darba mērķis ir, izmantojot četras pētniecības metodes, uzzināt, vai zīmols ‘’Dzintars’’ savā komunikācijā izmanto nostalģijas ... -
Diskžokeja profesijas stereotipizācija Latvijas medijos
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darba tēma ir “Diskžokeja profesijas stereotipizācija Latvijas medijos”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz sabiedrisko mediju satura izpēti un sabiedrības aptaujām, noskaidrot kādi stereotipi pastāv par ... -
“THE BLACK A-FRAME” un “SENČU SILS – SALIŅA”: Latvijas atpūtas māju reklāmu efektivitātes un ietekmes analīze digitālajā laikmetā
(Latvijas Universitāte, 2024)Šī bakalaura darba mērķis ir veikt analīzi par Latvijas atpūtas māju reklāmu efektivitāti un ietekmi digitālajā laikmetā. Pētījums koncentrējas uz reklāmu stratēģijām un kanāliem, kuri tiek izmantoti, lai piesaistītu ... -
Sociālo pakalpojumu pieejamība personām ar garīga rakstura traucējumiem Alūksnes novadā
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darba tēma ir “Sociālo pakalpojumu pieejamība personām ar garīga rakstura traucējumiem Alūksnes novadā”. Darba mērķis ir noskaidrot sociālo pakalpojumu pieejamības nozīmi personān ar garīga rakstura traucējumiem ... -
Piedzīvojuma treniņa metode sociālajā darbā ar jauniešiem
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darba tēma ir „Piedzīvojuma treniņa metode sociālajā darbā ar jauniešiem”. Darba mērķis ir izpētīt piedzīvojuma treniņa iespējas un ierobežojumus sociālajā darbā ar jauniešiem. Darba teorētisko ietvaru veido ...