Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorBroka, Baibaen_US
dc.contributor.authorMakars, Laurisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Juridiskā fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T12:33:04Z
dc.date.available2015-03-23T12:33:04Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other33572en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/8497
dc.description.abstractBakalaura darba nosaukums „Patērētāju sūdzību izskatīšanas problemātika Latvijā”. Palielinoties pārrobežu darījumu skaitam, kā arī pieaugot patērētāju ekonomiskajai aktivitātei, rodas nepieciešamība nodrošināt augsta līmeņa patērētāju aizsardzību. Pārdevēji un pakalpojumu sniedzēji ne vienmēr godprātīgi izmanto iespējas, ko piedāvā Eiropas Savienības iekšējais tirgus, tādēļ radīti dažādi mehānismi patērētāju interešu aizsardzībai gan nacionālā līmenī, gan Eiropas Savienības ietvaros. Darbā ir atspoguļota patreizējā patērētāju sūdzību izskatīšanas kārtība, izvērtēta tās piemērotība patērētāju tiesību mērķa sasniegšanai – ātrai, efektīvai un patērētājiem pieejamai sūdzību izskatīšanas sistēmai. Darbā ir salīdzināta Latvijā pastāvošā sūdzību izskatīšanas kārtība ar citu valstu pieredzi, kā arī sniegti priekšlikumi pastāvošai patērētāju tiesību aizsardzības mehānisma uzlabošanai un pilnveidošanai, balstoties uz citu, alternatīvu mehānismu, izpēti un analīzi.en_US
dc.description.abstractTitle of bachelor paper “Consumer disputes resolution problems in Latvia”. Increased cross-border activities and transactions, as well as increased economic activity of consumers, create necessity of high level protection of consumers. Sellers and service providers not always act in good faith and use opportunities of European Union internal market. There are created different mechanisms for protection of consumer interests as well as in national and European level. There is highlighted current consumers disputes resolution order, analyzed its suitability for reaching aims of consumer rights: fast, effective and for consumers accessible disputes resolution system. There is compared dispute resolution system in Latvia and other countries, as well as given proposals for improvement of current mechanism of consumers’ rights protection, based on other, alternative mechanisms study and research.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectJuridiskā zinātneen_US
dc.titlePatērētāju sūdzību izskatīšanas problemātika Latvijāen_US
dc.title.alternativeProblems of customers claims reviewing in Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige