• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Juridiskā fakultāte / Faculty of Law
  • Bakalaura un maģistra darbi (JF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Juridiskā fakultāte / Faculty of Law
  • Bakalaura un maģistra darbi (JF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Reklāmu un skrejlapu izplatīšanas ierobežošanas pieļaujamība pastkastēs

Thumbnail
Открыть
307-41420-Lapiņš_Elviss_el11070.pdf (815.6Kb)
Автор
Lapiņš, Elviss
Co-author
Latvijas Universitāte. Juridiskā fakultāte
Advisor
Kusiņš, Gunārs
Дата
2014
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Saziņa ir komunikācijas veids starp dažāda tiesiskā stutusa personām, kas nepieciešama tiesisko attiecību regulēšanai. Nereti saziņai tiek izmantota arī reklāma. Komersantiem ir diezgan plašas izvēles iespējas kā reklamēt savu preci vai pakalpojumu un viens no to veidiem ir drukāti, neadresēti sūtījumi, jeb skrejlapas. Šobrīd skrejlapu nekontrolētā izplatība ir nokļuvusi sabiedrības redzeslokā kā problēma, kura skar kā vidi, tā arī sabiedrības privātās intereses un visbeidzot arī pasta sūtījumu drošumu, tāpēc gan valsts, gan sabiedrības līmenī ir notikuši mēģinājumi cīnīties ar šo problēmu. Darbā autors pēta pastkastītes kā privātīpašuma subjektu un ar sabiedrības viedokļa palīdzību noskaidro tās attieksmi pret skrejlapu ierobežošanu, kā arī analizē jau notikušos mēģinājumus to ierobežot. Atslēgvārdi: pastkaste, privātīpašums, ierobežojums, reklāma, cilvēktiesības.
 
Interaction is a form of communication in order to adjust legal relationship between persons of different legal status. Advertising is often used as part of interaction. Merchants have quite a wide range of choice how to advertise their product or service and one of the ways is printed unaddressed items, or flyers. At present, the uncontrolled spread of the flyers has come into public scrutiny as a problem that affects the environment as well as private interests of the community, and finally, mail security. So both the national and community level have sought to tackle the problem. The author explores the mailbox as a private entity and through public opinion tries to clarify its attitude to the limitation of the flyer distribution, as well as analyzes efforts already taken to contain it. Keywords: mailbox, private property, constraint, advertisement, human rights.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/8652
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (JF) / Bachelor's and Master's theses [5185]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV