• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Juridiskā fakultāte / Faculty of Law
  • Bakalaura un maģistra darbi (JF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Juridiskā fakultāte / Faculty of Law
  • Bakalaura un maģistra darbi (JF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Roterdamas noteikumu, Hāgas-Visbijas noteikumu un Hamburgas noteikumu salīdzinājums un piemērošana praksē

Thumbnail
Открыть
307-41757-Skruders_Matiss_ms11199.pdf (566.7Kb)
Автор
Skrūders, Matīss
Co-author
Latvijas Universitāte. Juridiskā fakultāte
Advisor
Lejnieks, Māris
Дата
2014
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Jūras pārvadājumiem ir liela ekonomiskā nozīme visā pasaulē, tādēļ jūras pārvadājumu tiesiskajam regulējumam ir jābūt sakārtotam un skaidri saprotamam ikvienam, kuru interesē vai kurš darbojas jūras pārvadājumu nozarē. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt Hāgas- Visbijas noteikumu, Hamburgas noteikumu un Roterdamas noteikumu tiesisko regulējumu, liekot uzsvaru uz to, kā katrā no šīm konvencijām tiek regulēta pārvadātāja atbildība un kuģa jūrasspējas nodrošināšanas pienākums. Svarīgi ir noskaidrot galvenās atšķirības starp noteikumiem un izdarīt secinājumus, kā arī sniegt priekšlikumus regulējumu pilnveidošanā. Autors aplūkos kā tiek regulēta pārvadātāja atbildība, kādas ir galvenās atšķirības un kopīgās iezīmes konvencijās, kā arī to, kā tiek regulēts kuģa jūrasspējas nodrošināšanas pienākums. Atslēgvārdi: pārvadātājs, tiesiskā atbildība, kuģa jūrasspējas nodrošināšanas pienākums
 
Carriage of goods by sea has a great economic importance worldwide, therefore the maritime transport regulatory framework must be so arranged and clearly understandable to anyone interested in or who is in the maritime transport sector. The goal of this bachelor thesis is to examine the work of Hague- Visby rules, Hamburg rules and Rotterdam rules and the provisions of the legal framework, by placing the emphasis on how each of these conventions is regulated by the liability of the carrier and the ship's seaworthiness security duty. It is important to clarify the rules and the main differences between the conclusions, as well as to the development of proposals for regulation. The author will consider the regulations of liability of the carrier, what are the main differences and commonalities in conventions and how is regulated the seaworthiness of the vessel. Keywords: carrier, legal liability, the vessel's seaworthiness obligations
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/8688
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (JF) / Bachelor's and Master's theses [5185]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV