Show simple item record

dc.contributor.advisorLejnieks, Mārisen_US
dc.contributor.authorSkrūders, Matīssen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Juridiskā fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T12:33:20Z
dc.date.available2015-03-23T12:33:20Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other41757en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/8688
dc.description.abstractJūras pārvadājumiem ir liela ekonomiskā nozīme visā pasaulē, tādēļ jūras pārvadājumu tiesiskajam regulējumam ir jābūt sakārtotam un skaidri saprotamam ikvienam, kuru interesē vai kurš darbojas jūras pārvadājumu nozarē. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt Hāgas- Visbijas noteikumu, Hamburgas noteikumu un Roterdamas noteikumu tiesisko regulējumu, liekot uzsvaru uz to, kā katrā no šīm konvencijām tiek regulēta pārvadātāja atbildība un kuģa jūrasspējas nodrošināšanas pienākums. Svarīgi ir noskaidrot galvenās atšķirības starp noteikumiem un izdarīt secinājumus, kā arī sniegt priekšlikumus regulējumu pilnveidošanā. Autors aplūkos kā tiek regulēta pārvadātāja atbildība, kādas ir galvenās atšķirības un kopīgās iezīmes konvencijās, kā arī to, kā tiek regulēts kuģa jūrasspējas nodrošināšanas pienākums. Atslēgvārdi: pārvadātājs, tiesiskā atbildība, kuģa jūrasspējas nodrošināšanas pienākumsen_US
dc.description.abstractCarriage of goods by sea has a great economic importance worldwide, therefore the maritime transport regulatory framework must be so arranged and clearly understandable to anyone interested in or who is in the maritime transport sector. The goal of this bachelor thesis is to examine the work of Hague- Visby rules, Hamburg rules and Rotterdam rules and the provisions of the legal framework, by placing the emphasis on how each of these conventions is regulated by the liability of the carrier and the ship's seaworthiness security duty. It is important to clarify the rules and the main differences between the conclusions, as well as to the development of proposals for regulation. The author will consider the regulations of liability of the carrier, what are the main differences and commonalities in conventions and how is regulated the seaworthiness of the vessel. Keywords: carrier, legal liability, the vessel's seaworthiness obligationsen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectJuridiskā zinātneen_US
dc.titleRoterdamas noteikumu, Hāgas-Visbijas noteikumu un Hamburgas noteikumu salīdzinājums un piemērošana praksēen_US
dc.title.alternativeRotterdam rules, Hague-Visby rules and Hamburg rules comparison and practical applicationen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record