Netradicionālās preču zīmes
Autor
Bože, Anete
Co-author
Latvijas Universitāte. Juridiskā fakultāte
Advisor
Rozenfelds, Jānis
Datum
2012Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Netradicionālās preču zīmes ir pilnīgi jauna pieeja preču zīmei, tās nevar tikt uzskatītas par tradicionālajam preču zīmēm, jo to elementi tiek izteikti neizmantojot tradicionālo preču zīmju elementus, piemēram, skaņa, smarža, garša, kas nav vizuāli redzamas, kā arī vizuālās zīmes, piemēram, kustīgais attēls un hologrammas. Pētījuma rezultātā autore norāda uz būtiskākajām katras netradicionālās preču zīmes reģistrēšanas niansēm, kā arī norāda uz problemātiku, ar kuru netradicionālās preču zīmes varētu saskarties, kā arī problēmas, kas var notikt, ja katra Eiropas Savienības valsts izvēlas savu viedokli netradicionālo preču zīmju jomā. Unconventional trademarks are a completely new approach to trademarks, they cannot be considered conventional trademarks, as their details are expressed without the use of conventional trademark elements, such as sound, odour, taste, which are not visually percievable, as well as visual tradmarks such as moving pictures and hologrammes. As a result of this research the author notes the most crucial nuances in registering each type of unvonventional trademarks, as well as noting problems experiences and possible pitfalls, should each European Union Member State adopt its own approach towards unconventional trademarks.