• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Personības psiholoģijas problēmas Erika Ādamsona daiļradē un to atklāšana literatūras stundās vidusskolā

Thumbnail
Открыть
306-10701-Konosonoka_Lasma_BalF030013.pdf (380.9Kb)
Автор
Konošonoka, Lāsma
Co-author
Latvijas Universitāte. Filoloģijas un mākslas zinātņu fakultāte
Advisor
Lūse, Dace
Дата
2009
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Diplomdarba „Personības psiholoģijas problēmas Erika Ādamsona daiļradē un to atklāšana literatūras stundās vidusskolā” mērķis ir raksturot Erika Ādamsona prozas cilvēku, kā arī izveidot prozas mācīšanas metodiskos ieteikumus literatūras stundām vidusskolā. Darba pamatā ir trīs noveļu („Abakuka krišana”, „Sarkanās asaras”, „Lielas spodrības gaismā”) un romāna „Sava ceļa gājējs” analīze un interpretācija, atklājot, ka Erika Ādamsona prozas centrā ir modernais cilvēks, intelektuāls estēts, kuram piemīt dažādas „smalkās kaites” jeb rakstura dīvainības un kompleksi, tomēr prozas cilvēkam svarīgi analizēt savu personību, atklāt tās patieso būtību un atrast līdzsvaru starp jūtām un prātu. Diplomdarba otrā daļa veltīta metodisko ieteikumu izstrādei, kas palīdzētu skolēniem atklāt Erika Ādamsona prozas satura un formas specifiku.
 
The purpose of the diploma paper „The problems of the character’s psychology in the works of Eriks Ādamsons and their exposure in the lessons of literature in the secondary school” is to describe the human character and to make some methodical suggestions for analysing the works of Eriks Ādamsons in secondary school. The research reveals, that in the centre of Eriks Ādamsons’ works is the modern human, an intellectual aesthete, who possesses different „subtle complaints” or character’s oddities and complexes. However, it is important for the human character to analyse his personality, reveal its real nature and to find the balance between feelings and intellect. The second part of the research shows some suggestions for helping the students reveal the specificity of the content and form of Eriks Ādamsons’ works.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/9323
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6186]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV