• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Latviešu 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Kritiskās domāšanas stratēģiju izmantojums latviešu valodas mācību stundās 10. klasē

Thumbnail
View/Open
306-24937-Gzibovska_Daina_Skol000035.pdf (531.8Kb)
Author
Gžibovska, Daina
Co-author
Latvijas Universitāte. Filoloģijas un mākslas zinātņu fakultāte
Advisor
Paegle, Dzintra
Date
2007
Metadata
Show full item record
Abstract
Dainas Gžibovskas diplomdarba „Kritiskās domāšanas stratēģiju izmantojums latviešu valodas mācību stundās 10.klasē” mērķis ir noskaidrot kritiskās domāšanas metožu izmantojuma efektivitāti vidusskolas 10.klasē, skolēniem apgūstot vispārīgos valodniecības jautājumus. Diplomdarba autore teorētiskās literatūras studijās gūtās atziņas piemēro konkrētajam vecumposmam, apraksta izmēģinājuma darbu skolā. Kritiskā domāšana mācību procesā kā metodiska pieeja ir pārbaudīta Eiropā. Domāšanas attīstīšanu var uzskatīt par mūsdienīga mācību procesa novitāti, jo tā veicina aktīvu un interaktīvu izziņas procesu. Mūsdienu skolēni ir brīvi, atraisīti, nevairās izteikt savas domas, tāpēc pētījumā noskaidrots, ka kritiskās domāšanas metodes ir piemērotas mūsdienu skolēniem.
 
The purpose of the Dainas Gžibovskas Bachelor’s Paper is to examine efficiency of critical thinking, its development in 10 th forms while acquiring general linguistics. In addition to that, the author adapts the obtained theoretical literature studies to particular age phase and describes now testing is carred out at school. Critical thinking is a tested experience in Europe. It is said that developing thinking is considered to be a contemporary novelty in teaching process. As we know, students nowadays feel free to express their (ideas) opipions: That proves the U.S. pedagogical system can be seeitable to educational system in Latvia.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/9400
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6055]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV