Show simple item record

dc.contributor.advisorPaegle, Dzintraen_US
dc.contributor.authorGžibovska, Dainaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Filoloģijas un mākslas zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T12:53:55Z
dc.date.available2015-03-23T12:53:55Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other24937en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/9400
dc.description.abstractDainas Gžibovskas diplomdarba „Kritiskās domāšanas stratēģiju izmantojums latviešu valodas mācību stundās 10.klasē” mērķis ir noskaidrot kritiskās domāšanas metožu izmantojuma efektivitāti vidusskolas 10.klasē, skolēniem apgūstot vispārīgos valodniecības jautājumus. Diplomdarba autore teorētiskās literatūras studijās gūtās atziņas piemēro konkrētajam vecumposmam, apraksta izmēģinājuma darbu skolā. Kritiskā domāšana mācību procesā kā metodiska pieeja ir pārbaudīta Eiropā. Domāšanas attīstīšanu var uzskatīt par mūsdienīga mācību procesa novitāti, jo tā veicina aktīvu un interaktīvu izziņas procesu. Mūsdienu skolēni ir brīvi, atraisīti, nevairās izteikt savas domas, tāpēc pētījumā noskaidrots, ka kritiskās domāšanas metodes ir piemērotas mūsdienu skolēniem.en_US
dc.description.abstractThe purpose of the Dainas Gžibovskas Bachelor’s Paper is to examine efficiency of critical thinking, its development in 10 th forms while acquiring general linguistics. In addition to that, the author adapts the obtained theoretical literature studies to particular age phase and describes now testing is carred out at school. Critical thinking is a tested experience in Europe. It is said that developing thinking is considered to be a contemporary novelty in teaching process. As we know, students nowadays feel free to express their (ideas) opipions: That proves the U.S. pedagogical system can be seeitable to educational system in Latvia.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleKritiskās domāšanas stratēģiju izmantojums latviešu valodas mācību stundās 10. klasēen_US
dc.title.alternativeApplication of Critical Thinking Strategies in the Lessons of Latvian in Form 10en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record