• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Bērnības baiļu tēli un to simboliskā nozīme

Thumbnail
Открыть
306-9094-Perkone_Zane_zp05009.pdf (872.3Kb)
Автор
Pērkone, Zane
Co-author
Latvijas Universitāte. Filoloģijas un mākslas zinātņu fakultāte
Advisor
Kursīte-Pakule, Janīna
Дата
2008
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bērnības baiļu tēli un to simboliskā nozīme Vecāki savus bērnus ir baidījuši ar dažādiem izdomātiem un reāliem tēliem, lai pasargātu no negadījumiem un nelaimēm. Ir bijuši arī gadījumi, kad bērns neklausa vecākus, tāpēc ir nepieciešams kāds tēls, ar kuru brīdinoši aizrādīt un cerēt, ka tas varētu būt labs līdzeklis, kā panākt vēlamo rezultātu. Šinī darbā tiek aprakstīti baiļu tēli, kuriem ir bijusi liela nozīme bērnu audzināšanā. Tie ir bijuši gan reāli, gan izdomāti tēli. Tēlu sadalījums tika plānots pēc to galvenajām kopīgajām iezīmēm vai vietām, no kurienes tēli cēlušies vai kur atrodas. Darba galvenais mērķis bija uzzināt pēc iespējas vairāk tēlu, kas tika izmantoti baidīšanai, un uzzināt to simbolisko nozīmi, kā arī noskaidrot iemeslu šo tēlu izmantošanai ikdienā. Atslēgvārdi: bailes, tēli, simbolika
 
Childhood Fear Images and their Symbolic meaning Parents have frightened their children with various imagined and real images in order to protect them from accidents and misfortunes. Often there are cases where children don’t listen to their parents and therefore some type of image is necessary to frighten and warn, and hope that this will help achieve the desired result. This work explores images of fear that have played a large role in raising children. These are have been both real and imagined images. The images are categorized by their main characteristics, or places where the images have arisen from or where they can be found. The main purpose of this work is to discover as many images as possible that are used to frighten, and to discover their symbolic meaning, as well as to discover the reason for using these images on a daily basis. Key words: fear, images, symbols
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/9560
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6775]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV