Didaktiskās spēles rakstītprasmes pilnveidošanai latviešu valodas stundās pamatizglītības pirmajā posmā 1.-4. klasē
Автор
Krēsliņa, Aija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Anspoka, Zenta
Дата
2008Metadata
Показать полную информациюАннотации
Diplomdarbs “Didaktiskās spēles rakstītprasmes pilnveidošanai latviešu valodas stundās 2.klasē” veikts ar mērķi noskaidrot didaktisko spēļu ietekmi uz rakstītprasmes pilnveidošanu latviešu valodas stundās.
Diplomdarbs sastāv no 3 daļām:
1.tiek aplūkotas jaunākā skolas vecuma bērnu attīstības īpatnības un to respektēšana.
2.tiek raksturota rakstītprasme pedagoģiskajā procesā kā viens no valoddarbības veidiem un rakstītprasmes satura un apguves īpatnības jaunākajā skolas vecumā.
3.aplūkotas didaktiskās spēles mācību procesā, to funkcijas, iedalījums un analizētas didaktisko spēļu izmantošanas iespējas latviešu valodas stundās rakstītprasmes pilnveidošanai.
Diplomdarbs apjoms ir 62 lappuses, ir 8 attēli un pievienoti 12 pielikumi. Darbā izmantots 32 literatūras avots. Graduation paper Didactic Games for Improving Writing in Latvian language Lessons in Grade 2 is work with the aim to find out the influence of didactic games on the improvement of writing skills teaching Latvian to young learners.
Graduation paper consists of 3 parts.
The 1.st part deals with the development individuality of young learners and the ways how to respect it during lessons.
The 2.nd part describes the writing skill in pedagogical process according to subject content, goal of educational and taking into consideration individuality of young learners.
The 3.rd part deals with role, functions, classification of didactic games in educational process, analyzing opportunity to use didactic games in the educational process for improving writing skills.
Paper consists of 62 pages, 8 pictures, 12 appendixes. Bibliography consists of 32 sources.