Show simple item record

dc.contributor.advisorSkara-Mincāne, Ritaen_US
dc.contributor.authorZagorska, Ilonaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:01:14Z
dc.date.available2015-03-23T13:01:14Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other10073en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/9836
dc.description.abstractDarba autore izvēlējusies pētīt angļu valodas pareizrakstības apguvi 3.klasēs. Tā kā darba autores angļu valodas skolotājas pedagoģiskā pieredze šī mācību gada beigās būs tikai viens gads un jau pašā sākumā tika pamanīts, ka rakstītprasme skolēniem sagādā lielākas grūtības, kā citas angļu valodas prasmes. Rūpīgi izpētot skolas angļu valodas mācību grāmatu Start the Challenge un darba burtnīcu, tika secināts, ka pareizrakstību nostiprinošas aktivitātes tajos ir maz. Tēmas izvēli noteica skolēnu grūtības, veicot rakstu darbus, pareizrakstības aktivitāšu trūkums IZM apstiprinātajos un skolas akceptētajos mācību līdzekļos un skolotājas vēlme rast risinājumu problēmai. Diplomdarba ietvaros tika izpētīta tādu autoru kā Harmers, Hedža, Ura metodiskā literatūra lai noskaidrotu rakstītprasmes un pareizrakstības saistību, apkopotas iespējamās pareizrakstības apguves aktivitātes. Praktiskajā daļā tika aptaujāti angļu valodas skolotāji un 3.klases skolēni, lai noskaidrotu vēlamās pareizrakstības mācīšanas aktivitātes. Četras aktivitātes tika praktiski pielietotas angļu valodas stundās 3.klasē. Tika atklātas veiksmīgas angļu valodas pareizrakstības apguves aktivitātes, kas ietver grupu darba formas, klases skolēnu mijiedarbības procesus, dažādu mācību materiālu pielietojumu un nodarbes maiņu vienas aktivitātes ietvaros. Tika atklāts, ka skolēni 3.klasē nespēj ilgstoši koncentrēt uzmanību vienas, monotonas aktivitātes veikšanai. Tas izkliedē skolēnu uzmanību un turpmāko interesi par pareizrakstības apguves procesiem. Darba autore secināja, ka pareizrakstības apguvē pirmajā angļu valodas mācību gadā nozīmīgs ir sociālais aspekts, kur ikviena skolēna vēlme klasē ir būt veiksmīgam un justies droši, kā arī pareizrakstības apguves aktivitātes, kuras kombinētas saistībā ar citām angļu valodas prasmēm skolēnos raisa daudz lielāku interesi kā tīras pareizrakstības nostiprināšanas nodarbes. Darba autore uzskata, ka abi iepriekš aprakstītie jautājumi ir turpmākās izpētes vērti. Turpmākie pētījumi spētu nest lielāku skaidrību pareizrakstības apguvē 3.klasē.en_US
dc.description.abstractThe author of Diploma Paper has selected to examine development of writing skills in Class 3. The theme was chosen basing on the experience of the author as an English teacher. It was noticed that spelling was one of the most problematic areas of 3rd form. The author examined the cours book Start the Challenge to find that there were very small number of spelling activities. The selection of the theme was detrmined by the difficulties of the learners doing writing, the lack of spelling activities in the text book and activity book and, finally, the author’s desire to find a solution for the problem thus improving studentss’ writing skills. The author studied a methodical literature by Harmer, Hedge, Ur and cleard up link between writing and spelling, summarized spelling aqustition activities. In the practical part was polled language teachers, students from Class 3 in order to clarifay an advisible spelling aquistation activities. Four activities was used at Class 3 in English lessons. It was discovered successful english spelling activities, wich contain such a work aorganization forms as group work, interaction of all class, diaversity scolastic materiāls and change of trede due to one activity. It was discovered that learners at Class 3 fall down on dull kind of activities. That dispels learnrs’ interest to further proces of spelling aqustition activities. The author of Diploma Paper concluded, that at the first year of English notable are social aspect whwre eacg has got a wish to be successful and fell safe either spelling aqustition activities wich are combined with other skills of Englich envite students’ concern. The author of Diploma Paper considers that both previously described questions are worth further research wich could bring more greater purity at spelling aquistation at Class 3.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleAngļu valodas pareizrakstības apguve sākumskolas 3. klasēen_US
dc.title.alternativeAcquistion of English spelling in Grade 3 of primary schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record