Angļu valodas alfabēta apguve interešu izglītības programmā „Angļu valodas pulciņš”
Autor
Semjonova, Karina
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kangro, Ilze
Datum
2008Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Diplomdarba tēma ir „Angļu valodas alfabēta apguve interešu izglītības programmā „Angļu valodas pulciņš””.
Diplomdarba mērķis ir izpētīt un izanalizēt angļu alfabēta mācīšanas veidus interešu izglītības programmas „Angļu valodas pulciņš” ietvaros.
Diplomdarbā ietilpst šādu tēmu apskate
1)Sākumskolas skolēnu psiholoģiskā attīstība – šīs tēmas ietvaros tiek apskatīti sākumskolas vecumposma attīstības īpatnības, psiholoģiskie un pedagoģiskie faktori bērna intelektuālai attīstībai, kā arī pedagoģiski psiholoģiskais skatījums uz skolēnu gatavību apgūt angļu valodas alfabētu sākumskolas vecumposmā
2)Angļu valodas alfabēta apguves specifika ietver bērnu burtu skanisko uztveri un to glītrakstu.
3)Angļu valodas alfabēta apguves veidi ietver mācību metožu izmantojumu angļu valodas pulciņa nodarbībās.
4)Interešu izglītības programmas specifika detalizēti ietver tās plānošanu, veidošanu, izglītojamo mācīšanās vērtēšanu un interešu izglītības programmas „Angļu valodas pulciņš” aprakstu.
5)Praktiskais pētījums par angļu valodas alfabēta apguvi interešu izglītības programmā „Angļu valodas pulciņš” apspoguļo pedagoģisko pieredzi darbā ar sākumskolas skolēniem, kuri apguva angļu valodas alfabētu.
Diplomdarbs satur nobeigumu, kurā tiek izanalizēts pedagoģiski teorētiskais materiāls par gūtām praktiskām atziņām un pētījuma jautājuma apstiprinājums.
Pielikumos tiek iekļauta gūtā pedagoģiskā pieredze, izstrādāti un izmantoti izdales materiāli, interešu izglītības programma, kā arī pētījumam nepieciešamās anketas un aptaujas. The theme of the Diploma paper is „Teaching English alphabet in interest education programme „ English language Hobby group””.
The aim of the Diploma paper is to study and to analyse the English alphabet teaching methods in interest education programme „ English language Hobby group”.
The Diploma paper deals with the following themes.
1)Psychological development of elementary school learners – this theme includes individuality of elementary school learners, psychological and pedagogical factors of children’s intellectual development as well as pedagogical and psychological aspects of learning the English alphabet in elementary age of group.
2)Particularity of the English alphabet teaching methods concerns the ways how children perceive letters and writing.
3)The English alphabet teaching methods includes the use of available of teaching methods in the English language hobby group classes.
4)Particularity of interest education programme includes the description of interest education programme “English language Hobby group”, its planning, designing and evaluation of learning.
5)The practical research about studying of the English alphabet in interest education programme “English language Hobby group” reflects the pedagogical experience with elementary school learners, who acquired the English alphabet.
The Diploma paper represents the conclusion where the author had analysed pedagogical theoretical materials the ideas gained in the study and the approval of the research question.
Appendices include the description of the gained pedagogical experience, designed and used handouts, the interest education programme as well as the questionnaire forms necessary for the pedagogical research.