Integrēta mācību satura izstrāde sociālajās zinībās 6. klasei
Author
Brauna, Marija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Golubeva, Ausma
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarbs: „Integrētā mācību satura izstrāde sociālajās zinībās 6.klasei” sastāv no ievada, četrām nodaļām, nobeiguma, avotu saraksta, pielikumiem.
Diplomdarba mērķis: izpētīt mācību satura integrācijas iespējas sociālo zinību mācību stundās, izveidojot integrētā sociālo zinību mācību satura mācību stundu plānus 6.klasei.
Pirmajā diplomdarbā nodaļā izpētīta literatūra par integrēta sociālo zinību mācību satura pedagoģisko pamatojumu. Otrajā nodaļā izpētīta un analizēta pedagoģiski psiholoģiskā literatūra un avoti par skolotāja personības lomu. Trešajā nodaļā izveidots mācību stundu tematiskais plāns, iekļaujot tajā integrētas mācību stundas. Ceturtajā nodaļā aprobēts izstrādātais mācību plāns un izvērtēti rezultāti.
Atslēgvārdi: integrēt, integrēts mācību saturs, sadarbība. The qualification paper “Development of Integrated Learning Content for Social Studies in Grade 6” consists of introduction, four basic sections, conclusion and appendixes.
The objective of the qualification paper is to research the ways of integrated learning content including in lesson plans for the sixth grade in social studies.
In the first section of the qualification paper the author analyses literature on the content integration in social studies and gives pedagogical basis for further research. In the second section the author researches pedagogical and psychological literature on teacher role in social studies. In the third section the thematic plan that is based on integrated learning content is introduced. In the forth section the author gives the analysis on the thematic plan approbation, describes the results.
Keywords: to integrate, integrated learning content, cooperation.