Kritiskās domāšanas izmantošana 5-6 gadīgo bērnu sociālo prasmju attīstības veicināšanā pirmsskolas izglītības iestādē
Author
Zute, Linda
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Margeviča- Grinberga, Ieva
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā pētīts kā kritiskās domāšanas izmantošana veicina 5-6 gadīgu bēr¬nu so¬ci¬ālo ie¬ma¬ņu un pras¬mju at¬tīs¬tī¬bas lī¬me¬ni.
Bakalaura darba autore: Linda Zute
Šī darba tēma aktuāla, jo sociālās prasmes bērns sāk izkopt pirmsskolas vecumā, 5-6 gadīgu bērnu darbīgums, zinātkāre rada apstākļus kritiskās domāšanas attīstībai, kritiskās pedagoģijas izmantošanai. Pētot bakalaura darba tēmu autore iepazinusies ar psihologu E .Eriksona, A. Vorobjova, I. Puškareva, G. Svences, pedagogu H. Gudjona, V. Zelmeņa, D. Dzintares, D. Lieģenieces, A. Šponas, R. Andersones, V. Golubinas. Ar kritiskās domāšanas idejām Dž. Djūija, Z. Rubenes u.c. autoru darbiem. Bakalaura darbā tiek atklāts, kā izmantojot pedagoģiskajā darbā kritisko domāšanu veicinošas metodes attīstīt bērnu sociālās prasmes pirmsskolas izglītības iestādē. Darba apjoms: 54 lpp.,
Darba struktūra: ievads, 3 nodaļas, nobeigums, 49 literatūras avoti , 3 tabulas,
7 attēli, 5 pielikumi. In this bachelor work there was researched how the use of critical thinking enables the development of 5-6 years old children’s social skills.
The author of the bachelor paper: Linda Zute.
The theme of this paper is actual in nowadays because in the preschool age kids are starting to accomplish their social skills. Their activity and curiosity creates perfect circumstances for the development of critical thinking and also for the use of critical pedagogy. While studying the bachelor work the author got acquainted with works and ideas of such psychologists as E. Eriksons, A. Vorobjovs, I. Puškareva, G. Svence and pedagogues as H. Gudjona, V. Zelmeņa, D. Dzintares, D. Lieģenieces, A. Šponas, R. Andersones, V. Golubinas. The author also read the works of critical thinking written by Dž. Djūijs, Z. Rubene and others. This bachelor paper reveals how to expand children’s social skills in preschool institution using the methods developing critical thinking.
The paper consists of: 54 pages.
The structure of paper: introduction, 3 chapters, conclusion, 49 sources of reference, 3 tables, 7 images and 5 enclosures.