Show simple item record

dc.contributor.advisorIvanova, Ilzeen_US
dc.contributor.authorKrūka, Evitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:01:22Z
dc.date.available2015-03-23T13:01:22Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other13293en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/9879
dc.description.abstractMaģistra darba tēma ir „Radošuma veidošanās rotaslietu darināšanas pulciņa nodarbībās”. Darba mērķis ir noskaidrot, kādas ir radošuma veidošanās iespējas rotaslietu darināšanas pulciņa nodarbībās. Balstoties uz teorētisko literatūru un savu profesionālo pieredzi, autore nosacīti izveidoja trīs radošuma līmeņus. Veicot skolēnu radošuma līmeņu izvērtējumu, autore secināja, ka skolēni nav pietiekami radoši, viņi baidās riskēt un domāt netradicionāli, tādēļ autore izstrādāja programmu radošuma veidošanās sekmēšanai, kurā iesaistīja dažādas interaktīvās mācību metodes un radošos uzdevumus. Pēc programmas realizācijas, autore secināja, pētījuma hipotēze ir apstiprinājusies, pateicoties interaktīvo mācību metožu un radošo uzdevumu izmantošanai nodarbībās, skolēni ir kļuvuši radošāki un motivētāki darbam, viņos ir radusies lielāka interese par rotaslietu izgatavošanu. Atslēgvārdi: radošums, radoša personība, radošuma veidošanās sekmēšana, radošie uzdevumi, interaktīvās mācību metodes, interešu izglītībaen_US
dc.description.abstractAnnotation The theme of Master paper is „The formation of creativity during the jewelery interest studies”. The aim of this work is to see what is possible for creativity in the classroom involves fabricating jewelries. The three levels of creativity relativery is formated by the author, based on theoretical literature and professional experience. In the school-level assessment of creativity, the author concluded that students are not creative enough, they are afraid to risk and non-traditional thinking, therefore, the author developed a program for the formation of stimulating creativity, recruiting a variety of interactive teaching methods and creative tasks. After the program implementation, the author concludes the study's hypothesis is confirmed, thanks to the interactive teaching methods and creative use of classroom tasks, the students have become more creative and more motivated to work, them is a result of increased interest in the production of jewelries. Keywords: creativity, creative personality, creativity in the promotion of creative tasks, interactive teaching methods, education interestsen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleRadošuma veidošanās rotaslietu darināšanas pulciņa nopdarbībās.en_US
dc.title.alternativeThe formation of creativity during making the jewelery.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record